Jump to content

Nya GTA IV moderatorer


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Quattro, du ska fasen hålla en liten presentation av dig själv tycker jag. :D Jag vet verkligen ingenting om dig. Så, vem är du? :wub:

Jag tänker bara på den där pizzan... quattro stagioni. Han är en pizza för mig.

Misterwhoopee och Quattro, grattis till er också, men er vet jag bara lite om :P

Det är inte så konstigt, jag håller rätt låg profil. Alla är inte så iögonfallande. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att ni inte har lagt märke till Quattro? :D

Killen som kom från ingenstans och kunde precis allting om gtasajten och dess medlemmar. Ni vet, han som hade hängt här länge som gäst och kände till flera legender på forumet som de flesta aktiva här inte kommer ihåg.

Det visste jag. Och att han bor i Finland, tror jag. Men.. det är ju ingenting? Vanliga medlemmar kan man rabbla upp en massa fakta om, rätt så personliga grejor. Quattrio vet man att han var gäst länge... Wow.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har väl varit rätt osynlig tills nyligen när han blev aktiv i IV-forumet. Har för mig att han skrev "det här var min första post utanför Modding-forumet" för inte så länge sen?

va? :P

Jag har då varit aktiv i GTA-forumen hela tiden, något mindre aktiv i Allmänt-delen. Modding-forumet har jag nog aldrig ens postat ett enda inlägg i.

Jag tror allt du blandar ihop mig med någon annan?

Quattro, du ska fasen hålla en liten presentation av dig själv tycker jag. :P Jag vet verkligen ingenting om dig. Så, vem är du? :wub:

Grattis killar! :) :)

edit: När fick ni veta det? :)

Njaa... Jag vet inte. Jag kanske är lite obekant för några här då jag som sagt varit lite mindre aktiv i Allmänt-delen. Helst vill jag vara ganska anonym på internet, men du kan ju alltid kolla min profil. :D

Jag tänker bara på den där pizzan... quattro stagioni. Han är en pizza för mig.

Pizza... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till alla! Skitcoolt att whoopee är tillbaka. Men nu får du inte vara hedersmedlem längre? :P

Jag vet inte riktigt hur det blir med den saken, Hultenius kanske behöver det där utrymmet till annan text nu, men det är lite kul att vara hedersmedlem. Får gärna vara kvar för min del... :wub:

Pizza... :D

Nåja, nu är du en kollega istället. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till er! Och grattis till mig. En post till i min lilla postcount.

Trevligt att Henki fick bli mod. Alltid gillat honom lite sådär i smyg. Hoppas det går att få ihop med att skriva för Gtanytt bara...... :wub:

Både Quattro och Misterwhoopee har jag sett lite överallt på forumet känns det som.

Verkar ju inte vara några taskiga grabbar så lycka till allihopa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till er! Och grattis till mig. En post till i min lilla postcount.

Trevligt att Henki fick bli mod. Alltid gillat honom lite sådär i smyg. Hoppas det går att få ihop med att skriva för Gtanytt bara...... :wub:

Både Quattro och Misterwhoopee har jag sett lite överallt på forumet känns det som.

Verkar ju inte vara några taskiga grabbar så lycka till allihopa!

GN kommer antagligen få sjukt mycket lägre läsarsiffror efter släppet i och med att vi helt enkelt inte kommer ha nåt att skriva om. Nån nyhet i veckan kanske redan två veckor efter släppet. Det blir alltså bara 9 dagar jag får "fullt upp" med båda sajter, så det går nog bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det visste jag. Och att han bor i Finland, tror jag. Men.. det är ju ingenting? Vanliga medlemmar kan man rabbla upp en massa fakta om, rätt så personliga grejor. Quattrio vet man att han var gäst länge... Wow.. :wub:

Varför är du så jävla kåt på att veta privata saker om alla medlemmar för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...