Jump to content

Nya GTA IV moderatorer


Hultenius
 Share

Recommended Posts

[...]mitt i allt hoppar P-C på mig som vanligt,

För ordningens skull så tänkte jag bara flika in och säga att P-C inte har fått något inlägg borttaget i den här tråden. Och om han nu fick det så var Den Hemlige Moderatorn snabb som satan med att ta bort det. För jag var inne i den här tråden och lästa Tweak och eXotics inlägg och i nästa sekund var allting borta. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@Henk: P-C hoppade inte på nån.

Såsom jag förstod saken sa han ju "*vet inte vad jag gör*"? Varifrån kom Fribergs "ska det hålla på länge" då?

Skitsamma, det är totalt irrelevant och även om han sa det är det inget jag bryr mig om helt enkelt.

Back on track nu, det är ju märkligt att de stora/avgörande trådarna i såna här frågor ska vara de som spårar ur mest?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För ordningens skull så tänkte jag bara flika in och säga att P-C inte har fått något inlägg borttaget i den här tråden. Och om han nu fick det så var Den Hemlige Moderatorn snabb som satan med att ta bort det. För jag var inne i den här tråden och lästa Tweak och eXotics inlägg och i nästa sekund var allting borta. :)

Jo det gjorde han.. O jag quotade vilket medförde att mitt inlägg också försvann...

Minns inte vad han skrev.. men skrev gjorde han.. Tycker dock inte att det ska räknas som påhopp.. Va ju någon som quotade nåt han skrivit i den andra tråden som han här bara spann vidare på lite som skämt.. Kändes så i alla fall :angry:

edit@henki: Det va lite som ett skämt. Typ "hur länge ska du springa omkring på det här forumet o inte veta vad du gör? "

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såsom jag förstod saken sa han ju "*vet inte vad jag gör*"? Varifrån kom Fribergs "ska det hålla på länge" då?

Men vad du ska hålla på.

Om Henkijbojj blir mod så vet jag inte riktigt vad jag gör. :angry:

De nya moderatorerna är:

  • Henkibojj

*vet inte vad jag gör*
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade inte en aning om att Misterwhoopee hade något GTA-intresse. (dvs. Jag trodde att han var ännu en "Kom för GTA - stannar för allmänt") Antar att jag kom för sent för att märka av det innan han lämnade ett tag (?).

Tror absolut att ni kommer klara uppdraget galant. Kommer inte hänga i GTA IV-forumet speciellt mycket nu i början i alla fall, så jag får önska er lycka till.

Försök stoppa alla jobbiga innan de biter sig fast och snubblar ner i allmänt delen? : D

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åja, ta inte i så du spricker, din gamla innerslang.

Det där är Hultenius ord. Inte mina.

Jag sätter ett korvskinn och ett alkaline-batteri på att Nord är den skyldige.

Då har du just förlorat ett korvskinn och ett alkaline-batteri!

Har inte ens sett några inlägg personerna emellan innan de togs bort som vissa påstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, man får väl gratulera och hälsa de nya moderatorerna välkommna!

EDIT: Passa sedan på att slänga ut alla nya jobbiga så att bara schyssta personer blir kvar till Allmänt-delen. :angry:

Det funkar inte så.. gamla schysta medlemmar blir bannade eftersom det genom årens lopp kan bli en del varningar. Man får däremot ingen varning för att vara jobbig.

okka t.ex. är bannad fram till någongång i maj eftersom han postade en penis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okka t.ex. är bannad fram till någongång i maj eftersom han postade en penis.

Bah. Löjligt.

Får väl erkänna att det var jag som tog bort 8 poster betydelselöst bråk mellan Tweak och eXotic.

Jag tycker personerna i fråga ska vara glada att de inte fick någon varning istället.

Aaaha!

Jag får be Nord om ursäkt för falska anklagelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis. Det blev ett bra gäng. :angry:

En countdown till IV i IV-forumet. Någon av er som ligger bakom den? Ganska fräsht. Kanske lite väl stor, men annars fint.

Haha, nej sånt kommer vi knappast kunna, dessutom är vi inte tillsatta än. Det måste såklart vara Hultan som står bakom :) Snygg och kul grej förresten, det blir ganska mäktigt med en så stor skylt. För stor? Ja, men det ska den ju vara också! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...