Jump to content

Nya GTA IV moderatorer


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Utfallet blev inte som jag hade trott, men jag tror absolut att ni komemr att göra ett suveränt jobb allihopa.

Misterwhoppe och Henkibojj känner jag ganska bra men Quattro är väldigt ny för mig med (får ta en intervju med dig snart =)) så det skall bli kul att lära känna dig lite bättre.

Nå, ett stort grattis till er alla i alla fall... =)

/Vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska det hålla på länge??

Äh, det finns ingen saklig anledning för att P-C inte gillar Henki, det blev mest "hans grej" vilken han nu, för att inte förlora sin heder, håller järngrepp om; det är bara att ignorera. :wub:

Edit: Nu var det visst någon som radera spammet... P-C skrev i alla fall *vet inte vad jag gör* eller något liknande.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var one hell of a partisk motherfucker i alla fall - tog inte bort eXotics onödigt otrevliga påhopp som utlöste allt.

Utan att ta ställning tycker jag att det var onödigt att radera så där, utan att ens kommentera.

Jag sätter ett korvskinn och ett alkaline-batteri på att Nord är den skyldige.

EDIT:Quotade fel.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utan att ta ställning tycker jag att det var onödigt att radera så där, utan att ens kommentera.

Jag sätter ett korvskinn och ett alkaline-batteri på att Nord är den skyldige.

Håller med, var aktiv på ett forum back in the days där moderatorerna radera precis allt de inte tyckte om utan att lämna minsta kommentar... yttrandefrihet var sannerligen inte populärt där.

§8

Do not argue or talk against the decision a moderator / administrator has made. We know what we're doing, and you have in this case broken a rule.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utan att ta ställning tycker jag att det var onödigt att radera så där, utan att ens kommentera.

Jag sätter ett korvskinn och ett alkaline-batteri på att Nord är den skyldige.

Jag höjer med tre tånaglar.

Jösses, vad den här tråden spårat ur. Redan en klassiker :D Dags för ontopic.

@ Hultenius: Vi har tidigare hört att de nuvarande moderatorerna/admins inte kollar GTA-forumen om inga rapporter kommer in. Oftast när det händer nåt där är det småsaker ingen känner för att rapportera, så jag undrar ifall den nya trion kommer vara restrikterade till IV-forumet eller kommer vi kunna moderera hela GTA-delen av sajten? Det vore fördelaktigt, minst sagt, eftersom vi ändå "anställdes" för att vi hade GTA-koll, om man så säger... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag höjer med tre tånaglar.

Jösses, vad den här tråden spårat ur. Redan en klassiker :P Dags för ontopic.

@ Hultenius: Vi har tidigare hört att de nuvarande moderatorerna/admins inte kollar GTA-forumen om inga rapporter kommer in. Oftast när det händer nåt där är det småsaker ingen känner för att rapportera, så jag undrar ifall den nya trion kommer vara restrikterade till IV-forumet eller kommer vi kunna moderera hela GTA-delen av sajten? Det vore fördelaktigt, minst sagt, eftersom vi ändå "anställdes" för att vi hade GTA-koll, om man så säger... :D

Jag höjer med en kattunge och köper Östra Station och Elverket samtidigt som jag håller med föregående talare.

När du ändå håller på kan du ta och pensionera halva gamla adminkåren samt upprätta ett litet och mysigt lekforum. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var jättetrött idag eftersom jag sovit för lite i helgen, och var tvungen att gå och sussa några timmar. Ser nu att man missat vissa meningsskiljaktigheter här? Nåväl, det kanske var lika bra att man inget fick veta om det bara var otrevligt...

Hoppas det inte håller i sig bara.

Det var inget om dig. eXotic hoppade på Tweak, som hoppade tillbaka, mitt i allt hoppar P-C på mig som vanligt, sen tog (troligen) Nord (det pågår vadslagning) bort en del. Vad gäller att hålla i sig kommer P-C nog aldrig ge sig, men som tur är verkar jag ha folk på min sida så jag slutar helt enkelt bry mig. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

No, Sir.

Aaaw, c'mon, var SnellHell! :angry::)

Jag var jättetrött idag eftersom jag sovit för lite i helgen, och var tvungen att gå och sussa några timmar. Ser nu att man missat vissa meningsskiljaktigheter här? Nåväl, det kanske var lika bra att man inget fick veta om det bara var otrevligt...

Hoppas det inte håller i sig bara.

Det rörde inte moderatorutnämningarna.

--

@Henk: P-C hoppade inte på nån.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...