Jump to content

Nya GTA IV moderatorer


Hultenius
 Share

Recommended Posts

GTAIV-forumet har lagom till den stora releasen fått tre nya moderatorer.

De nya moderatorerna är:

  • Quattro
  • Misterwhoppe
  • Henkibojj

De valda personerna är rutinerade och hjälpsamma medlemmar med stor kunskap och intresse för GTA-serien. Jag antar att de inte behöver någon närmare presentation :rolleyes:

Moderatorerna kommer att tillträda inom kort.

Välkomna ombord!

PS. Tack för alla ansökningar! Det var oväntat många ansökande som höll hög kvalitén denna gång. Många föll dock på grund av dålig koppling till GTA-forumen. Men miströsta ej, förmodligen kommer ett nytt gäng moderatorer utses till allmänt-forumen senare under året - något som kommer att passa många väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Trevligt att man är välkommen tillbaka igen! :D Hoppas nu det kommer fungera bra det här utan några värre vendettor, men lite gruff kanske det alltid blir.

Då är det bara att börja hugga i med sopkvasten, rent och snyggt och trevligt ska det vara i vårt kära GTAIV-forum... :wub:

Intressant också att det kanske blir några till moderatorer senare under året.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt trevligt att se Henkibojj som moderator, har länge tyckt att han skulle passa perfekt i den rollen. Jag är förvånad att se Misterwhopee som moderator igen, men självklart är jag förvånad på ett bra sätt. :D

Grattis även till Quattro, som jag inte riktigt lagt märke till innan. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt trevligt att se Henkibojj som moderator, har länge tyckt att han skulle passa perfekt i den rollen.

:D

:D

Tack! :D

Quattro, du ska fasen hålla en liten presentation av dig själv tycker jag. :P Jag vet verkligen ingenting om dig. Så, vem är du? :wub:

Grattis killar! :D:)

edit: När fick ni veta det? :P

Han har väl varit rätt osynlig tills nyligen när han blev aktiv i IV-forumet. Har för mig att han skrev "det här var min första post utanför Modding-forumet" för inte så länge sen?

Vi fick veta det i fredags eftermiddag, åtminstone jag :) Tidigare idag skrev du ju till och med "om du blir mod här så..." apropå GTAnytt, och jag kunde ju inte säga något! :P

Trevligt med Henkibojj som är så uppdaterad inom IV :D

Delvis därför sökte jag ju också, och jag tror åtminstone att jag delvis pga det också blev antagen :)

Edit: Gud, vad mycket smilies det blev plötsligt =D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...