Jump to content

Nya GTA IV moderatorer


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hade inte en aning om att Misterwhoopee hade något GTA-intresse. (dvs. Jag trodde att han var ännu en "Kom för GTA - stannar för allmänt") Antar att jag kom för sent för att märka av det innan han lämnade ett tag (?).

Försök stoppa alla jobbiga innan de biter sig fast och snubblar ner i allmänt delen? : D

Jag skrev i min ansökan att ett av mina stora minus är att jag inte synts till i just GTAIV-forumet särskilt mycket, men det gick tydligen bra ändå. :unsure: Gillar att upptäcka saker själv i spel och läser eller skriver därför inte alltför ingående där innan jag spelat. Men nu när man ska moderera blir det väl en hel del spoilers. Kommer av olika anledningar dröja innan jag själv får tillfälle att spela...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev i min ansökan att ett av mina stora minus är att jag inte synts till i just GTAIV-forumet särskilt mycket, men det gick tydligen bra ändå. :unsure: Gillar att upptäcka saker själv i spel och läser eller skriver därför inte alltför ingående där innan jag spelat. Men nu när man ska moderera blir det väl en hel del spoilers. Kommer av olika anledningar dröja innan jag själv får tillfälle att spela...

Inte för att det rör mig i ryggen, bara du gör ett bra jobb. Vilket jag känner mig ganska säker på att du kommer göra.

Har förövrigt ingen koll på Quattro jag heller. Jag har bara tagit för givet att han gillar Audi-bilar. ^_^ Annars - nada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^

Kul att se så många som faktiskt ville ha mig. Jag trodde folk såg mig som lite av en besserwisser ibland - det har jag väl kanske varit men tydligen inte så allvarligt <_<

Besserwisser... Mja, kanske. Det som dock är mest störande med dig, och ta det som saklig och konstruktiv kritik, är att du kan vara liiite väl inställsam och tillgjord ibland. :sick:

Fan, vi borde ha en sån där vad-tycker-du-om-medlemmarna-tråd igen. :sick:

Jag skrev i min ansökan att ett av mina stora minus är att jag inte synts till i just GTAIV-forumet särskilt mycket, men det gick tydligen bra ändå. :unsure: Gillar att upptäcka saker själv i spel och läser eller skriver därför inte alltför ingående där innan jag spelat. Men nu när man ska moderera blir det väl en hel del spoilers. Kommer av olika anledningar dröja innan jag själv får tillfälle att spela...

Ptja, jag ser det inte som ett problem egentligen. Det var ganska uppenbart att vissa som sökte moderatoruppdraget masspostade i IV-forumet endast i syfte att marknadsföra sig själva och det var imo därför bara bra att H inte tillsatte moderatorerna utgående från hur aktiva de varit i IV-forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...