Jump to content

Facebook


Renard
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
"david d. davidsson 20 gemensamma vänner" JAMEN Bara för att dom känner honom behöver inte betyda att JAG känner fanskapet.. BLAAAAH

Nej, därav "kanske":t i "Personer du kanske känner". Det är dock rätt udda när den föreslår folk man har en, två, eller kanske rentav ingen, gemensam vän. Hur tänker Facebook där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har de tagit bort funktionen där man kunde ladda upp flera bilder samtidigt? Jag vill lägga upp bilder från min resa men om jag bara kan ta en bild i taget så får det fan vara..

Skaffa en Mac, lägg bilderna i ett album i iPhoto, tryck på Facebook-knappen och vips så är alla bilder uppe.

YEEES, SCORE.

Gjorde min andra vän-rensning. Fick bara bort 20.

Har totalt fått bort 90 pers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har de tagit bort funktionen där man kunde ladda upp flera bilder samtidigt? Jag vill lägga upp bilder från min resa men om jag bara kan ta en bild i taget så får det fan vara..

Nope, jag laddade precis upp ett trettiotal bilder från P&L. Men jag tror du kan behöva senaste flash playern - laddas enkelt ner från adobe.com.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...