Jump to content

Facebook


Renard
 Share

Recommended Posts

  • 10 months later...

Har haft min Facebook-sida inaktiverad sedan början av januari. Känns skönt. Det känns allt mer som ett misstag att jag blev medlem, hur alienerad från samhället jag än må bli.

 

Har dock inte bestämt än om jag ska bryta helt och skicka det beryktade "raderingsmailet" som krävs för att bli helt borttagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
10 timmar sedan, Flaskan skrev:

Bara för mig som realtidsrutan mer eller mindre slutat funka? Antingen är den tom eller så måste man ha sidan uppe i ett par minuter så visar den saker som hänt precis då, sen försvinner det igen. Innan kunde man scrolla igenom den och den fanns alltid där.

Har problem med att Notifications (Själva glob ikonen) har slutat fungera. Trycker jag på den så fastnar laddningen.

 

Skärmklipp.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

19 timmar sedan, Flaskan skrev:

Bara för mig som realtidsrutan mer eller mindre slutat funka? Antingen är den tom eller så måste man ha sidan uppe i ett par minuter så visar den saker som hänt precis då, sen försvinner det igen. Innan kunde man scrolla igenom den och den fanns alltid där.

Nu funkar den igen, den hade bara paus i två dagar tydligen. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...