Jump to content

Facebook


Renard
 Share

Recommended Posts

Okej, någon som vet hur man löser det här med nyheter på nya designen? Jag vill inte ha fucking nyheter, jag vill ha statusuppdateringar!

Någon som fattar vad jag menar? :D

Näe jag har itne ens fått nya designen än. FAN!

Men jag läste nåt om nån som skrev att man fick trycka fram det på vänstersidan på nåt skumt sätt. Ska se om jag kan hitta vad hon skrev. Annars får du väl leta. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe jag har itne ens fått nya designen än. FAN!

Men jag läste nåt om nån som skrev att man fick trycka fram det på vänstersidan på nåt skumt sätt. Ska se om jag kan hitta vad hon skrev. Annars får du väl leta. :D

Mjo, det är på vänstersidan. Men statusuppdateringsknappen finns inte där. :D

Nyheterna suger ju, skiten ligger inte i ordning och klickar man på nyheter en gång så ligger det en viss sorts saker där, klickar man sedan igen så ligger det helt andra saker där.

Äckligt när det är så oorganiserat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan dölja nyheter från vissa personer, förutom det vet jag inte.

Man kan ju även dölja appsen, så man slipper dem. Dock tycker jag en bra tumregel är att folk som visar sina Twilightkaraktärresultat är rätt värda att dölja. Halva min vännerlista är dolda, typ.

Bra bloggning i ämnet: http://blogg.stureplan.se/viktor/2009/10/1...bookanvandande/

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju även dölja appsen, så man slipper dem. Dock tycker jag en bra tumregel är att folk som visar sina Twilightkaraktärresultat är rätt värda att dölja. Halva min vännerlista är dolda, typ.

Bra bloggning i ämnet: http://blogg.stureplan.se/viktor/2009/10/1...bookanvandande/

Är ni på att göra en fanpage om DJ Nisse Berg? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Bump

Är det någon som vet hur facebook tar fram de så kallade Suggestions (förslag)? uppe i högra hörnet kommer det alltid upp förslag på vänner när man loggar in. Så min fråga är, Hur tar facebook fram de här förslagen?

Den kollar väl gemensamma vänner, nära platser etc. etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump

Är det någon som vet hur facebook tar fram de så kallade Suggestions (förslag)? uppe i högra hörnet kommer det alltid upp förslag på vänner när man loggar in. Så min fråga är, Hur tar facebook fram de här förslagen?

De vet ju vilka på din msn som har/inte har Facebook. Jag tycker det låter rimligt att de då föreslår dig att bli vän med personer du har på msn, men inte på Facebook. Kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De vet ju vilka på din msn som har/inte har Facebook. Jag tycker det låter rimligt att de då föreslår dig att bli vän med personer du har på msn, men inte på Facebook. Kanske?

Jag känner personen IRL men har inte personen på msn eller nå liknande, hur kan Facebook veta att jag känner den personen? (nej det är ingen gemensam vän, får bara som förslag att jag ska adda personen som vän)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...