Jump to content

Facebook


Renard
 Share

Recommended Posts

Det syns bara för dig, och det är ett bra sätt på vilket man kan dölja bilder på en själv för t ex föräldrar och annat folk.

Fråga: Har era föräldrar Facebook? Är ni vän med dem?

(svar: ja, och ja)

Mor har och vi är vänner. Även vän med flickvännens föräldrar. För ett-två år sedan hade jag inte velat vara det (hade inte velat ha de på bdb osv. då) men nu känns det bra. Kan berätta för mamma om allt som händer på fester/i mitt liv, så det finns inget jag känner att jag måste dölja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga: Har era föräldrar Facebook? Är ni vän med dem?

(svar: ja, och ja)

Mamma hade och jag var vän med henne, men vi kom fram till att det var bäst när vi inte var vänner så jag tog bort henne. Jag känner att jag inte vill dela allt med mina föräldrar och det förstår dom så klart, samtidigt som jag inte är speciellt intresserad av vad min mor gör på facebook.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga: Har era föräldrar Facebook? Är ni vän med dem?

(svar: ja, och ja)

Min mor har, och ja.

Håller med Mathias angående det här:

För ett-två år sedan hade jag inte velat vara det (hade inte velat ha de på bdb osv. då) men nu känns det bra. Kan berätta för mamma om allt som händer på fester/i mitt liv, så det finns inget jag känner att jag måste dölja.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hittade på 4chan, en tjej på Facebook ska begå självmord, hon skrev just i sin status:

Today i was raped by 2 black people while i was walking to my car. I think i've been in shock for most of the day, but i've come to an understanding. If their was a god he would have prevented them from hurting me, but he didn't. If there is no god then there is no point in living. The gun in the back of the closet is now my only escape. Good bye my friends.

Detta för 22 minuter sen... Jag sökte på henne och det stämde fan, hennes kommentarer stiger med raketfart :confused:

Rene Smith Morris heter hon om någon vill se.

Lol, läste just:

Someone hacked me... chill out people.

----

Ahah, 4chan/ebaumsworld håller på att "raida" Facebook. Fick just en lista med typ 40 tusen facebook-konton.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade på 4chan, en tjej på Facebook ska begå självmord, hon skrev just i sin status:

Today i was raped by 2 black people while i was walking to my car. I think i've been in shock for most of the day, but i've come to an understanding. If their was a god he would have prevented them from hurting me, but he didn't. If there is no god then there is no point in living. The gun in the

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade på 4chan, en tjej på Facebook ska begå självmord, hon skrev just i sin status:

Today i was raped by 2 black people while i was walking to my car. I think i've been in shock for most of the day, but i've come to an understanding. If their was a god he would have prevented them from hurting me, but he didn't. If there is no god then there is no point in living. The gun in the back of the closet is now my only escape. Good bye my friends.

Detta för 22 minuter sen... Jag sökte på henne och det stämde fan, hennes kommentarer stiger med raketfart :naughty:

Rene Smith Morris heter hon om någon vill se.

Lol, läste just:

Someone hacked me... chill out people.

----

Ahah, 4chan/ebaumsworld håller på att "raida" Facebook. Fick just en lista med typ 40 tusen facebook-konton.

Favorite Music: I listen mostly to Christian music be it Christian rock or praise!

:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Stör mig på de som ska adda i princip alla människor de har träffat i sina liv och de som använder status-funktionen som en sorts blogg/ge mig sympati-grej.

Få sympati, alternativt för att visa hur jävla duktiga de är som 1) pluggar eller 2) Går morgonpromenad, och nu dricker en mysig kopp chai och kollar på Idol som belöning. >_< Jag stör mig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Få sympati, alternativt för att visa hur jävla duktiga de är som 1) pluggar eller 2) Går morgonpromenad, och nu dricker en mysig kopp chai och kollar på Idol som belöning. :D Jag stör mig också.

Jag brukar länka till lite skön musik och så. Det är väl okej? :D

... Jag menar, alla människor har inte tillgång till våran Musiktips-tråd! :P

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...