Jump to content

Facebook


Renard
 Share

Recommended Posts

Hur går man ur en grupp på facebook har kollat överallt gillar inte nya utseendet och de har ändrat så mycket så hittar inte knappen hur man går ur en grupp. Nån som skulle kunna hjälpa? Har gått till mina grupper men hittar inge där eller för att gå ut.

Du går vell till den specifika gruppen du vill gå ur , sen ska det stå där har jag för mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Jag är den mig veteligen enda i min kompiskrets som inte har Facebook, av den största anledningen att jag vill verkligen inte jämt veta vad folk sysslar med. Tror att jag kommer att sakna charmen med att träffa någon som man inte sett på två veckor och kunna fråga "Jaha, var har du hållit hus den senaste tiden?" eller "Jaha, vem är det då?", om jag skaffar en.

Förstår att många känt likadant men hur är det egentligen? Berätta fördelar jämte nackdelar med Facebook!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för mig som Facebook har varit oerhört segt på senaste tiden? När jag t.ex skriver så blir det fördröjning på bokstäverna. Riktigt drygt.

Jag har också märkt av rätt mycket seghet, men inte så mycket i fördröjning på bokstäverna, utan att sidor har varit otroligt sega att ladda, och att meddelanden man skickar inte skickas, för att "ett fel har uppstått".

Jag är den mig veteligen enda i min kompiskrets som inte har Facebook, av den största anledningen att jag vill verkligen inte jämt veta vad folk sysslar med. Tror att jag kommer att sakna charmen med att träffa någon som man inte sett på två veckor och kunna fråga "Jaha, var har du hållit hus den senaste tiden?" eller "Jaha, vem är det då?", om jag skaffar en.

Förstår att många känt likadant men hur är det egentligen? Berätta fördelar jämte nackdelar med Facebook!

Det går inte förneka att man får väldigt bra koll på folk om man är aktiv på Facebook. På gott och ont, då - det goda är ju att... tja, att ha koll är ju sällan dåligt. Man får reda på vad gamla vänner gör nuförtiden, stärker banden med de vänner man har, och man bygger upp ett sjysst nätverk som senare kan komma till användning. Det är rätt kul också. Nackdelen är att man får reda på mer än man kanske är ute efter, och att Facebook är en enorm tidstjuv. Och om du värnar om din integritet är FB ett no-go.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejfan, nu har jag fått nog. Det första jag ska göra när jag vaknar imorn är att radera fucking attentionwhores från min jävla vänlista när jag vaknar imorn!

Jag pallar helt enkelt inte att logga in och se saker såsom "nu bakar jag en kladdkaka" varpå 5 minuter senare så skriver samma jävel "nu är kladdkakan klar"

JAHA OKEJ, DÅ FUCKING VET VI VAD DU GÖR.

SÅ JÄVLA LESS.

Jag har 254 vänner, alla känner jag på något sätt. Men att hälften av dom har konverterat till facebookialismen kunde jag då fan inte tro. DDDDDDDDDDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
BUMP!

Jag har noterat att vissa människor (väldigt många faktiskt) har fått sina profilsidor uppdaterade. Den nya sidan är ju sjukt mycket bättre och snyggare och jag har bestämt mig för att jag också vill ha.

Varför har jag inte?

Kan jag trycka på någon knapp så att jag får det?

Den enda knappen som jag hittar är när jag går in på någon med den nya profilsidan. Då finns den längst upp.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUMP!

Jag har noterat att vissa människor (väldigt många faktiskt) har fått sina profilsidor uppdaterade. Den nya sidan är ju sjukt mycket bättre och snyggare och jag har bestämt mig för att jag också vill ha.

Varför har jag inte?

Kan jag trycka på någon knapp så att jag får det?

Det fanns någon länk att trycka på i news feeden. Tror jag fann den i samband med "23 av dina vänner använder nu nya profildesignen"-feeden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejfan, nu har jag fått nog. Det första jag ska göra när jag vaknar imorn är att radera fucking attentionwhores från min jävla vänlista när jag vaknar imorn!

Jag pallar helt enkelt inte att logga in och se saker såsom "nu bakar jag en kladdkaka" varpå 5 minuter senare så skriver samma jävel "nu är kladdkakan klar"

JAHA OKEJ, DÅ FUCKING VET VI VAD DU GÖR.

SÅ JÄVLA LESS.

Jag har 254 vänner, alla känner jag på något sätt. Men att hälften av dom har konverterat till facebookialismen kunde jag då fan inte tro. DDDDDDDDDDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Du kan dölja folk från feeden utan att ta bort dem som vänner. Klicka på krysset vid ett av deras inlägg och välj Hide [namn]

BUMP!

Jag har noterat att vissa människor (väldigt många faktiskt) har fått sina profilsidor uppdaterade. Den nya sidan är ju sjukt mycket bättre och snyggare och jag har bestämt mig för att jag också vill ha.

Varför har jag inte?

Kan jag trycka på någon knapp så att jag får det?

Jag tror att den ska gå att aktivera någonstans i inställningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som är så nice med den nya profilen? Jag har mest hört en massa klagomål, så har inte uppdaterat än.

Klicka runt lite, du lär ha vänner som har den - bilda din egen uppfattning.

Tycker den ser okej ut, så varför inte? Jag antar att man gör såhär för att inte chocka användarna och få samma massklagomåls-grej som annars lätt uppstår. Jag vet inte om jag föredrar den gamla eller nya, båda har sina fördelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ungefär hela min kompiskrets.. (Eller ja, mest dom jag känner bara på ytan) klagar på den nya profilen. Anledningen är "Men.. Nu hittar jag inte alla saker, wäwäwä" och sedan skriver ut det på facebook som att halva familjen hade insjuknat i cancer..

ÄR MAN SÅ DUM I HELA JÄVLA HUVUDET ATT MAN INTE KAN LÄSA ATT DET STÅR T.EX. "DINA RELATIONER" ELLER "ÄNDRA DINA JÄVLA INSTÄLLNINGAR HÄR".. Fan alltså, vilka jävla dumhuvuden det finns i min stad. :crazy:

Tack o hej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...