Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Fan vad bra Kalle Anka var i år! :D

Kan du vissla Johanna är jag så himlans trött på... <_<

Iofs kanske är lite långtråkigt och trist att se den varje år... i sjutton år. Men ändå. Kändes rätt schysst när jag satt och såg början med mormor som nu börjar bli väldigt gammal. Hon gillade den. :D Förut eller förrförra året var den första gången hon såg den med mig. Första gången hon såg den över huvud taget.

Och Kalle Anka var bra, javisst. Var nice med Toy Story 2 egentligen, och så den där nya disneyfilmen. Såg inte hela Tomtes Julverskad eller Kalle Anka-inslaget med fågeln, men ändå. Kändes bra. :) Bättre än på flera år.

Nu blir det nog mat snart. Kthxbai! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att inte ha önskat mig någonting förutom AC2 och ett par tofflor blev jag otroligt nöjd!

*En grå V-ringad tröja från Ben Sherman

*Ett par jeans från Nudie

*En Rocky-bok

*En annan bok (minns inte vilken)

*Lite pengar

*En get

*En tavla

Hade hoppats på en flaska whisky också, men det beställer jag hem nu i mellandagarna istället.

God jul!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att inte ha önskat mig någonting förutom AC2 och ett par tofflor blev jag otroligt nöjd!

*En grå V-ringad tröja från Ben Sherman

*Ett par jeans från Nudie

*En Rocky-bok

*En annan bok (minns inte vilken)

*Lite pengar

*En get

*En tavla

Hade hoppats på en flaska whisky också, men det beställer jag hem nu i mellandagarna istället.

God jul!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul alla gtasajtare! :D

Har haft en trevlig afton hos släkten på fars sida, med mycket god mat... och julmust då eftersom man var chaufför. Riktigt kul att se hur ettåriga kusinbarnet blev obsessed av en leksaks-Volvo hon fick i julklapp i genustänkandets namn. "Bil. Bil! BIL! BIL!!" Kommer ha lägenheten för mig själv imorgon så det blir chill på juldagen. :D Och i natt är det klassisk Hitchcock-film också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad var grejen med Toy Story 2 på Kalle Anka, det är väl en gammal film?

Japp, jag blev lite förvirrad med. Det är ju Toy Story 3 som är den nya. :D

Vi kommer kanske aldrig få veta. :D Filmen är ju inte enns från 2000-talet! Dem hade gärna kunnat visa ett längre klipp ur grodfilmen istället om dem nu inte hade nått att fylla tiden med. Nå.

Blev förresten oense med min farbror om hurvida Askungen var gjord på 1950-talet eller var nyare. Nu har jag minsann kollat upp det och det var 1950 precis, ska garanterat framföras!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev förresten oense med min farbror om hurvida Askungen var gjord på 1950-talet eller var nyare. Nu har jag minsann kollat upp det och det var 1950 precis, ska garanterat framföras!

Ahh vad vore julen om man inte hamna i en diskussion med en släkting om en bagatell :D

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjuuuuuuuk god julmat det var detta år! Smakade bättre än alla andra år! Skinka på macka :(

Har annars varit en rätt chill jul och min familj öppnade först paketen idag :mf_doof: , har nämligen varit hos en släkting och vi tog inte med paketen dit.

Fick typ:

Innebandyklubba

Arbetsjacka

Tröja

STORKopp

Pengar

Knivslip

gav själv bort ett presentkort till en lokal restaurang till mina föräldrar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett CP-ryck och gick in här igen, plötsligt fick man gamla goda julvibbar från förr då man intensivsurfade på GTAsajtens forum, speciellt fina är minnena kring jul då allmänt god stämning rådde. Och som kommer jag hit, sidan är extremt mysig och varm och man dras in i den ljumna bekväma atmosfären direkt; trots en del missar som franska knappar (respondre, wtf?) och stundtals fult gränssnitt, men vafan, spelar roll. Synd att jag kom på denna idé en dag för sent. Nästa år är jag fan med från start.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett CP-ryck och gick in här igen, plötsligt fick man gamla goda julvibbar från förr då man intensivsurfade på GTAsajtens forum, speciellt fina är minnena kring jul då allmänt god stämning rådde. Och som kommer jag hit, sidan är extremt mysig och varm och man dras in i den ljumna bekväma atmosfären direkt; trots en del missar som franska knappar (respondre, wtf?) och stundtals fult gränssnitt, men vafan, spelar roll. Synd att jag kom på denna idé en dag för sent. Nästa år är jag fan med från start.

Välkommen tillbaka! :mf_doof: Det här jultemat är bara någonting vi får ibland som lite kontrast till det vanliga temat, som vi haft för länge egentligen. Det var nog iaf så det var tänkt första (och enda gången tidigare) vi hade det, för två år sedan. Nu är det här igen och visst är det mysigt. Lite småfult på sina håll och franska knappar, men ändå. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett CP-ryck och gick in här igen, plötsligt fick man gamla goda julvibbar från förr då man intensivsurfade på GTAsajtens forum, speciellt fina är minnena kring jul då allmänt god stämning rådde. Och som kommer jag hit, sidan är extremt mysig och varm och man dras in i den ljumna bekväma atmosfären direkt; trots en del missar som franska knappar (respondre, wtf?) och stundtals fult gränssnitt, men vafan, spelar roll. Synd att jag kom på denna idé en dag för sent. Nästa år är jag fan med från start.

Vart har du varit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...