Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu är alla julklappar handlade och inslagna. Huset är pyntat, granen är klädd, farmor och hennes syster har anlänt och jag har gjort mina årliga julköttbullar. Dessutom är allt skolarbete klart för den här veckan. Nu är det bara att se fram emot morgondagen! :)

Är ganska nöjd med årets gran. 340cm hög!

Ulricehamns största?

A photo posted by Adrian Norlund (@noradrenaline) on Dec 23, 2011 at 9:32am PST

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, ute i parken går gubbarna och letar pantburkar som om det är vilken dag som helst. :cry: Nästa år ska jag se ifall det går att bidra till kyrkans julbord eller något annat som gör att stackarna slipper sitta ensamma och peta i sin Findus jultallrik...

Nåväl, god jul på er alla, hoppas att ni får en kanonbra dag tillsammans med dem ni tycker om!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens humör:

SKNNw.jpg

Åt nyss tomtegröt, nu ska vi så småningom besöka några begravningsplatser och efter det ska jag slå in julklappar. Ute i sista minuten som vanligt... :whistling:

Usch, ute i parken går gubbarna och letar pantburkar som om det är vilken dag som helst. :cry: Nästa år ska jag se ifall det går att bidra till kyrkans julbord eller något annat som gör att stackarna slipper sitta ensamma och peta i sin Findus jultallrik...

Nåväl, god jul på er alla, hoppas att ni får en kanonbra dag tillsammans med dem ni tycker om!

Öppna fönstret och ropa in dem på glögg! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nyss öppnat mina julklappar. Finfina grejer. Känner att jag har gjort mig förtjänt av det. Var nere på stan tidigare idag och gav bort sammanlagt 2500kr till folk som såg ut att ha det jobbigt på den ekonomiska fronten. Deras tacksamhet har varit det bästa på hela dagen trots att både julmaten och julklappsöppnandet med familjen var väldigt trevligt!

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab, tacka iallafall Kyrkor och andra ställen som har öppet under julafton så dem har nånstans att gå och fira jul. Tror 4-5 ställen hade öppet idag där jag bor Frälsningsarmen Stadsmissionen o Kyrkorna runt om hade öppet för hemlösa och andra samt bjöd dem på julmat o presenter några som tänker iallafall på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

HAH! Julen är kass.

Tänk på julbordet i Näske, dit ska vi fara och äta tjugo olika sorters sill ^_^

Håller dock delvis med dig, julen är rolig när man är liten men nu är det enda nöje jag finner i den att dricka mig full på julig grogg. Okej, maten också innan man hinner bli less, men det blir jag oftast strax efter nyår. Har redan sagt ifrån den här med julklappar, jag vill inte ha några för då känner jag mig dum som inte har köpt åt andra. Blev dock en dator åt päronen ifjol för ett antal tusen, men det var för att få tyst på gnället gällande gammdatorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...