Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu är måste det ju vara dags igen! Hur går det med julstöket?

Själv kom jag hem till mina föräldrar i fredags. Den största skillnaden mot tidigare år är väl att jag inte har kvar mitt rum. Är numera förvisad till gästrummet. Ännu ett steg mot total självständighet! Nåväl, sedan jag kom hit har jag julstädat, gjort mina årliga julfrikadeller och pyntat granen. Alla julklappar är inhandlade, förutom till min bror. Jag får ströva fram och tillbaka på gågatan imorgon helt enkelt.

Jag tror jag blir ett år yngre i sinnet för varje dag som går. De två senaste dagarna har påmint om hur mitt liv såg ut under högstadiet. Jag har alltså, förutom lite pluggande, spelat en massa Guild Wars (dock GW2 i det här fallet) och häng på forumet. Det var längesedan jag kunde stänga ute allt och bara koppla av. Riktigt skönt!

Julkänslan kom idag och den är starkare än på flera år! Vad det beror på har jag ingen aning om, men det uppskattas något enormt thumbs-up_1184747_0.gif

Redigerad av Adriian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...