Jump to content

Den morbida dödstråden™


Umberto
 Share

Recommended Posts

Rest in peace. Det behövs fler politiker som henne.

Som hatar bögar, fattiga, facken, arbetarklassen, Nelson Mandela, feminister och människor? Som klassar Mandela och ANC som terrorister och kallar Pincohet för demokratikämpe? Som ökar arbetslösheten till siffror ingen trodde var möjliga? Som ökar klyftorna mellan fattiga och rika? Som vägrar stödja sanktioner mot apartheidstyrda Sydafrika?

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Jag vet att ingen här riktigt bryr sig, eller att det är en människa jag pratar om, men en av mina hundar (som jag haft i tio år, sedan hon var valp) har nästintill blivit blind, går ner i vikt i oroväckande tempo och klarar inte riktigt av så mycket mer, så jag måste avliva henne. Jag har svårare för det här än när min morfar dog!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Lisa Robin Kelly, mest känd som Laurie Forman ifrån That 70's Show och sin roll i Amityville Dollhouse, dog idag. Vila i frid.

Trist, That '70s Show är min favoritsitcom som jag kan se hur många gånger som helst. Tyvärr var inte hennes karaktär seriens bästa direkt :rolleyes:

Bildgoogla inte hennes namn mitt i natten förresten >_<

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

R.I.P. Disco-Åke som dog i förrgår.

post_1251789_0.jpg

Åke Blomqvist, född 14 december 1925, död 18 september 2013 i Helsingfors, var en finländsk dansinstruktör, aktiv sedan 1940-talet, och domare vid tangomarknaden i Seinäjoki. Tillsammans med sin fru Leena drev han dansskolor i Helsingfors, Tammerfors och Lahtis. Även parets två barn är danslärare.

Han var programledare för ett dansprogram som gick på lördagarna i finsk TV. 1980 visade han hur man dansar disco. Sedan detta programinslag började spridas via internet i början av 2000-talet har det blivit en klassiker med hundratusentals visningar på Youtube och ett tjugotal omgjorda versioner och parodier. Klädföretaget Diesel har gjort reklaminslag baserat på Åkes medverkan.[1]

Blomqvist medverkade också i flera filmer.

Blomqvist dog i en plötslig sjukdomsattack i Helsingfors 18 september 2013.[2]

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett enormt vila i frid till Hiroshi Yamauchi, mannen som revolutionerade Nintendo och gjorde företaget till vad det är idag. I owe you my childhood!

...Ett företag som bara ägnar sig åt barnspel och som inte kommit med nått nytt de senaste 20 åren utan fortsätter att producera sunkiga spel med samma j*vla karaktär som de hade vi starten?

Tröttar de aldrig på den där lönnfete italienaren...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...