Jump to content

Den morbida dödstråden™


Umberto
 Share

Recommended Posts

yI1uE78_1254183_0.jpg

Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet?

Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"?

Hahaha ni borde gå in på min FB sida. Exerzise är på krigsstigen mot mig efter min liknande status...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

yI1uE78_1254183_0.jpg

Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet?

Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"?

Jaha, jag trodde han menade den döda skådespelaren. Menar han... Åh, glöm mitt tidigare inlägg då.

Det där är fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

yI1uE78_1254183_0.jpg

Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet?

Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"?

TrollDeluxe!

Hahaha ni borde gå in på min FB sida. Exerzise är på krigsstigen mot mig efter min liknande status...

Åhåååå! Var kan man läsa detta? :oooooooooo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha ni borde gå in på min FB sida. Exerzise är på krigsstigen mot mig efter min liknande status...

Fast din statusuppdatering är ju bara konstig.. :huh:

Han är ju knappast oansvarig för att han åker i en bil och hurvida dem åkte fort eller inte vet ingen än. Mest troligt är att det var något motorfel eller att någonting annat gick fel.

Du kan läsa om det på aftonbladet.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast din statusuppdatering är ju bara konstig.. :huh:

Han är ju knappast oansvarig för att han åker i en bil och hurvida dem åkte fort eller inte vet ingen än. Mest troligt är att det var något motorfel eller att någonting annat gick fel.

Du kan läsa om det på aftonbladet.

Du missförstår mig som många andra. Jag klagade inte på orsaken, jag klagade på uppmärksamheten händelsen fick. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du missförstår mig som många andra. Jag klagade inte på orsaken, jag klagade på uppmärksamheten händelsen fick. =)

"Hade han hållit sig till lagom hastigheter inte kört så j*vla oansvarigt hade han troligtvis levt idag." Kanske jag som är obildad, men det låter som en direkt kommentar till HUR olyckan skedde?

I alla fall, detta hör inte till denna tråd. Nu börjar det spåra ur lite väl mycket, så jag välkomnar alla som vill fortsätta denna diskussion att slänga in en kommentar i Vice's post, skicka PM, vad som helst utom här.

Som sagt, vila i frid och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...