Jump to content

Den morbida dödstråden™


Umberto
 Share

Recommended Posts

Samtidigt var han kanske ändå alltid självmordstypen... Glad och sprallig i offentligheten men deprimerad missbrukare privat.

Det jag också tänkte när det kom ut. "Every action as an equal and opposite reaction", lite åt det hållet. Dock jävligt synd. Ikväll blir det att ägna sig åt hans stand up-shower, de är som sagt bland de roligaste jag har sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Rätt chockad när man efter en lektion tar upp mobilen och kollar Facebook och får reda på att en utav ens gamla klasskamrater har dött. Även om vi kanske inte var bästa vänner så är det enda en människa som man träffat flera gånger i veckan under massor utav år.

Sexton är alldeles för ungt, vila i frid.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Själva hemsidan är inte nere, den går att nå från andra adresser. Polisen har troligtvis bara fått ned en front end server.

Fuskedit: Fast nu fungerade inte den enda extralänken jag kunde i huvudet, så de kanske har hittat något större trots allt. Jag hade intrycket av att Piratebay sina vitala delar av hemsidan spridda på massa olika servrar, vi får se vad som händer helt enkelt.

Riktig edit: Jag tror som sagt fortfarande att kärnan av hemsidan ligger på annat ställe än bara en server i Sverige, så det kommer nog inte dröja så länge innan sidan är uppe igen.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Christopher Lee har dött, 93 år gammal blev han. Ett långt och extremt framgångsrikt liv. Vila i frid!

http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/11666316/christopher-lee-dies-live.html

Läste i en krönika i Aftonbladet att han tydligen vistats en hel del i Sverige i unga år. Bott i Gamla stan i Stockholm och Kiruna bland annat. Hade ingen aning om det. Kunde en massa språk också. En verkligt mångsidig människa har gått ur tiden.

____

Och btw. r.i.p. Ornette Coleman.

En av jazzmusikens storheter avled tidigare idag, 85 år gammal.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...