Jump to content

Vad gör dig omanlig?


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Bah, folk har redan skrivit sånt som stämmer in på mig, så jag quotar och tar med sånt som stämmer. :confused:

- Jag gillar tjejig, glad musik

- Små, färgglada saker makes me go "aww.. !"

- Jag gillar rött framför blått

- Jag kan ibland leva mig in väldigt mycket i romantiska filmer

- Jag gillar absolut inte sport eller fysisk aktivitet heller för den delen

- Hundvalpar och kattungar, eller små djur i största allmänhet makes me go "aww.. ! -_- "

- Avskyr fysisk aktivitet (Det är till och från, men ska man se det ur det stora hela så skulle jag förmodligen aldrig anstränga mig frivilligt)

  • Xider är win.
  • Kollar hellre senaste avsnittet av Desperate Housewives än Sverige - Danmark. (Sport är tråkigt med andra ord)
  • Gillar att möblera om.
  • Kan knappt snickra what so ever.
  • Att läsa skvallertidningar kan vara ett trevligt tidsfördriv.
  • Öl är äckligt.

  • Är väldigt känslig! (
Går ju att definera väldigt känslig..)
Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Alla har vi en lite kvinnlig sida, eller gör saker som är omanliga, vad gör du som är omanligt? Och, för er kvinnor (finns väl iaf en här i den svettiga nördvärlden), vad gör du som är okvinnligt?

Själv kan jag inte lägga rätt cykelkedjan när den hoppat ur, det är det enda jag kommer på nu.

Jag tycker det är jobbigt att man blir så oljig när man mekar med cykelkedjor.

Har ni testat att växla upp? :confused:

Modeblogg då, eller, bögdjävul? -_-

:confused:

----------

  • Jag sitter och kissar
  • Att handla lakan är fan bland det roligaste som finns (brukar vilja ta med mig hela butiken hem)
  • Mina tjejkompisar ser mig mer som en av dem än som en kille (vilket jag ärligt talat stör mig lite på)
  • Städar under/efter fester
  • Är lite "fina flickor"-pryd
  • Sjunger och dansar gärna
  • Är sjukt kramig (fast har lyckats dölja det i alla år)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Article 5: Whether he cares about sports or not, a Bro cares about sports.

[*]Jag sitter och kissar

Alltså wtf? Varför? -_-

---

Pluggar på universitet. Statsvetenskap! :confused:

Gillar att laga mat och att baka bröd (iaf ibland)

Tittar gärna på matlagningsprogram

Tycker om katter :confused:

Läser böcker frivilligt

Tecknar och målar

Är inte så förtjust i öl

Är inte intresserad av bilar och motorer

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså wtf? Varför? :wacko:

Tror jag har svarat på det förut, men... Först och främst är det för att jag är uppfostrad att göra det. Tycker att det måste bli himla mycket skvätt här och var när man ska träna ett litet barn att kissa ståendes, eller? :ermm:

För det andra så är det enklare. Det enda man behöver tänka på är att inte "gå in i kaklet", i övrigt är det ju bara att sitta där och slöa lite.

För det tredje så finns det undersökningar på att man tömmer blåsan bättre om man sitter ner.

Det ska väl tilläggas att jag bara sitter ner när jag är hemma och hos folk jag känner... Och så fort det känns lite ofräscht så står jag givetvis upp. :yes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag har svarat på det förut, men... Först och främst är det för att jag är uppfostrad att göra det. Tycker att det måste bli himla mycket skvätt här och var när man ska träna ett litet barn att kissa ståendes, eller? :wacko:

För det andra så är det enklare. Det enda man behöver tänka på är att inte "gå in i kaklet", i övrigt är det ju bara att sitta där och slöa lite.

För det tredje så finns det undersökningar på att man tömmer blåsan bättre om man sitter ner.

Det ska väl tilläggas att jag bara sitter ner när jag är hemma och hos folk jag känner... Och så fort det känns lite ofräscht så står jag givetvis upp. :yes:

Det har jag aldrig hört förr, men det stämmer säkert.

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fitta och ett par tuttar.

Jag ägnar minst 5 minuter varje morgon åt att sminka mig.

Föredrar cider framför öl.

Föredrar kjol framför jeans (och shorts framför kjol).

Avskyr sport och fysisk aktivitet.

Kan tycka att skvallertidningar och serier som Sex and the City, Top Models osv är bra tidsfördriv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker googla fram källor, men det går ganska dåligt. Minns i alla fall att jag såg om det på TV, och att forskaren själv erkände att han trots det själv alltid stod upp. :wacko:

Minns att våran hemkunskaplärare se något sådant. Man slappnar av mer när man sitter och därmed töms blåsan mer. Har ingen källa förutom hon dårå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blivit jävligt blödig efter min depression, så kan lätt bli tårögd för saker som inte ens är sorgliga eller romantiska.

Jag är jävligt pedant över mitt utseende.

Jag är fruktansvärt blyg och går hellre hem ensam än frågar den där bruden som kollat in mig hela kvällen.

Jag tycker rosa är en fin färg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gråter över fjös saker. Tex filmer och sånt!

Jag vill oftast prata om djupa och känsliga saker med mina vänner.

Jag älskar naturen och är en eko-fjant!

Jag har långt hår och känner mig obekvämt äcklig om det blåser och fjösar.

Jag har knappt några manliga vänner, bara till utsidan men på insidan är dom gayigare än gayast.

Jag överdriver smileys när jag skriver på msn/sms typ :3 <; <: ;D :wacko: <3. dock stör jag mig nått grymt på ":ermm:"

Jag hatar kroppshår, (dock inte skägg) och brukaDE raka bena!

Jag har knappt några muskler, och får panik om jag går upp i vikt. (har dock legat på samma i 3 år nu!)

Jag är nykerist!

Jag hatar sport!

YEAH.

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en väldigt känslig och blödig person inombords. Jag visar dock det väldigt sällan. Gillar inte att visa känslor.

Jag är blyg som fan. Precis som Stell sade;

"Jag är fruktansvärt blyg och går hellre hem ensam än frågar den där bruden som kollat in mig hela kvällen."

Jag har långt hår. (vet inte om det är speciellt omanligt...)

Jag ogillar sport... som fan.

Jag dricker egentligen hellre cider och annan kvinnodricka än öl. Men det kan jag inte visa bland kompisarna, för då åker man på stryk!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, skrev nyss i manlighetstråden, känns obligatoriskt att skriva här också.

- Jag dricker mer vin och cider än öl.

- Jag hoppar ibland över till fjolligare och tjejig musik.

- Jag snusar white, inte lös.

- Jag är väldigt känslosam, ligger ofta och gnäller på mig själv som en lite fjortisflicka som inte får gå ut på kvällarna. Dock syns det sällan.

Är nöjd så tillsvidare, måste ta en dusch och börja dricka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Jag gillar cider, och dricker knappt någon sprit (däremot hinkar jag öl, men det hör väl hemma i den andra tråden!)

- Jag gosar mycket med mina katter och är väldigt fäst vid dem

- Jag är överdrivet noga med hur mitt hår ser ut

- Jag gillar inte att kolla på sport (e-Sport är en annan femma :naughty: )

- Jag är absolut inte intresserad av bilar och motorer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...