Jump to content

Vad gör dig omanlig?


Frusciante
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

- Jag bryr mig sjukt mycket om mitt utseénde. Ängnar minst 20 minuter på morgonen åt att välja kläder och fixa håret.

- Sport kan ta sig, har aldrig fastnat för någon sport alls.

- Jag är ganska lättpåverkad när det gäller alkohol. Får väl ner 4-5 öl innan jag blir för full.

- Cider är gott!

- Jag tar alltid powerwalks på kvällarna.

- Jag är sjukt känslig när det gäller min vikt.

- Jag räknar ut hur många kilon jag måste gå ner för att nå min idealvikt.

- Har inget som helst intresse för motorer och liknande.

- Jag älskar att ta djupa samtal med vänner, oavsett kön.

Kommer inte på mer i nuläget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Slagsmål är slöseri med tid
  • Inte det minsta sportintresserad
  • Motorer, bilar, mopeder, motorcyklar har egentligen aldrig intresserat mig särskilt mycket
  • Jag ser hellre på nå tjejigt som typ Gilmore Girls än att kolla på VM kvalet i fotboll eller vad det nu heter

Uppdaterar när jag kommer på mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

+ daxwax + gummisnoddar = win?

Haha, naedu.. Faktiskt inte. :)

Edit: Den ska vara lite mörkare.

Alltså, det går bra med rosa i vissa texter i tidningar eller på vissa webbplatser, rubriker t.ex. som ska dra till sig mycket uppmärksamhet.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull :(. Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull :o . Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar :)

Det tror jag nog att man får. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull :( . Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar :)

varför tror du de är så aktiva här?

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...