Jump to content

Vad gör dig omanlig?


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull :lol:. Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar :(

Det är ju de killarna som får brudarna.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull :lol:. Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar :(

Dom som inte får brudar är dom som ser helylle ut och går och lägger sig kl 23. HEHAHHAEHEHAHEAHAEHEHAHAEHA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Det går att tolka på båda sätten :(:lol:

Om det nu stämmer att killar som vårdar sitt yttre extremt mycket är småhomo så betyder väl det att de flesta metal-killar är straight? De flesta ur metalfolket jag känner är relativt ovårdade.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull ;). Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar :D

Jag sköter inte om mitt yttre. Inte mer än att jag duschar och tvättar händerna och biter av naglarna och rakar mig ibland. Och jag lider inte av något av det du nämner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...