Jump to content

Facebook


Renard
 Share

Recommended Posts

Om jag blockerat en sida som jag gillar, så jag inte ser deras uppdateringar i flödet, hur gör jag för att börja se de igen?

Gå in på sidan du vill få uppdateringar ifrån. Hovra över "Gillar"-knappen, så kommer du kunna välja "Visa i nyhetsfödet" i menyn som dyker upp.

Edit: Meh!

Redigerad av aikjonas12
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan är det här för nytt påhitt..

Flödet till höger, ni vet? Där reklamen och diverse förfrågningar finns? Varför i hela friden ploppar den upp till vänster så fort jag scrollar ner?

Aldrig klagat på förändringarna de har gjort förut, men det här är ju bara idiotiskt.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan är det här för nytt påhitt..

Flödet till höger, ni vet? Där reklamen och diverse förfrågningar finns? Varför i hela friden ploppar den upp till vänster så fort jag scrollar ner?

Aldrig klagat på förändringarna de har gjort förut, men det här är ju bara idiotiskt.

Jag har det inte alls. WIN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan är det här för nytt påhitt..

Flödet till höger, ni vet? Där reklamen och diverse förfrågningar finns? Varför i hela friden ploppar den upp till vänster så fort jag scrollar ner?

Aldrig klagat på förändringarna de har gjort förut, men det här är ju bara idiotiskt.

Prova i en annan webbläsare och se om problemet kvarstår.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har någon annan stött på fenomenet att tjejer lägger upp "snygga" visningsbilder, väntar i några dagar och sedan taggar sig själva i den så att den ska komma upp ens newsfeed två gånger?

Blir det inte tre?

* lagt till foto

* bytt visningsbild

* har tagatts

..de första två kommer ju oftast ganska snart efter varandra, dock. Kan inte säga att det stör ni nämnvärt, men jag kan inte riktigt se nyttan med den sista uppdateringen.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså... Går det att göra så att "ovänner" kan se alla mina profilbilder, men inte resten av mina album? Blir tokig på det här.

Jag tror att du kan sätta som standard att dina bilder ska vara privata för dina vänner, men att du ändrar säkerhetsnivån för just den mappen (Profilbilder) så att alla kan se den. Inte möjlighet att testa själv just nu - men tror det ska fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att du kan sätta som standard att dina bilder ska vara privata för dina vänner, men att du ändrar säkerhetsnivån för just den mappen (Profilbilder) så att alla kan se den. Inte möjlighet att testa själv just nu - men tror det ska fungera.

Jag lyckas inte fixa mappen, utan kan bara ändra säkerhetsnivån på bilderna en och en... :hm:

Edit: Äsch, det tog inte så lång tid att manuellt ändra dem en och en. Tack ändå för hjälpen!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...