Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Varför ska dom fortsätta med 2 1/2 men utan sheen?

Wait wait wait skulle inte Sheen få fortsätta medverka i serien?

---

För er som kanske inte har sett Son's of Anarchy så är det en för jävligt bra serie bra skådespel och skådespelare som är med. Har nyligen sett säsong 2 och ska börja kolla på säsong 3. Vad jag vet så ska Säsong 4 ha premiär i september.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du hur många avsnitt det kommer släppas? Nwm, det är 10 avsnitt så det sista av den här säsongen släpps på måndag.

e09 var riktigt bra, börjar bli lite krig och sånt nu.

Tycker dock stark's borde ha dödat Jamie, istället för att låta han leva. Jag hoppas att Stark'sen vinner kriget. Gillar inte den blonda som blivit kung dock, vilket jävla snorunge. Snygg cliffhanger på slutet med, synd att ned blev dödad dock, gillade han mest i serien, typ.

Det är ett helt jävla år till nästa säsong sedan! pinch_1182596_0.gif

Äsch, ingen mening med att döda Jamie, det vinner de inget på. Mycket bättre att spara honom för utpressning. Dessutom gillar jag den karaktären, på något vis. Visst, han är ganska fittig, men han är en jäkel på att fäktas och är ganska ball. Det var synd på Ned. Jag hade ingen vidare åsikt om karaktären, men Sean Bean är grym, han var ju typ seriens tyngsta namn också, hade gärna sett honom spela en annan karaktär i serien så att han hade kunnat vara kvar. Han hade kunnat spela snubben som hänger med Khaleesi, eller snubben som hänger med Tyrion istället!

Man kan kolla på den här filmen så mår man lite bättre efter det senaste avsnittet:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som har nå specifik release datum för Sons of Anarchy säsong 4? Har läst att en del säger att säsong 4 kommer nu i september en del i oktober. Kollade f.ö nyss klart på hela säsong 3 och ja det drog sig ifrån måttet i ett par avsnitt som jag tyckte dem kunde ha gjort det nästan direkt kommer inte spoila nåt från serien. Hoppas att säsong 4 håller måttet nu och drar inte allt ifrån som säsong 3 gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Danke, inte jätteintresserad av bilar men Top Gear killarna är så jävla roliga så det är helt klart värt att kolla på!

Hade varit perfekt om det fanns avsnitt där allting tråkigt med bilar är utklippt xD

Blir faktisk lite tjatigt att kolla flera avsnitt på rad, är exakt samma uppbyggnad när de testar bilar mm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade varit perfekt om det fanns avsnitt där allting tråkigt med bilar är utklippt xD

Blir faktisk lite tjatigt att kolla flera avsnitt på rad, är exakt samma uppbyggnad när de testar bilar mm

Drog igenom säsong 15 & 16 + några special avsnitt på en dag, så kan inte riktigt hålla med på den punkten. ;)

EDIT: Stavning.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag som taggat Breaking Bad med signatur och allt tog fel på dagen s4 börjar! Första avsnittet är fan ute nu, så fort jag kommer hem ska här tittas..!

Edit: Waawaaaweeewaawaawiii, starten var grym!

Det här är lite spoiler, men det verkar inte vara så många som bryr sig om BB på forumet ändå, så vafan!

Om ni inte är intresserade av Breaking Bad kanske det kan vara kul att se en tuffing-scen ifrån premiäravsnittet. För att ge er lite mer kött på benen så är den mörkhyade herren som kliver in en fåordig chef av en stor meth-liga. De två som står upp är hans närmsta män/torpeder och de två som sitter är hans två meth-kockar, som just har dödat hans tredje kock för att inte bli ersatta (läs: mördade).

Edit: Filmen plockades ner, här är en rehost men den lär väl plockas ner efter en stund också: http://www.youtube.com/watch?v=5Fvx0UtIAlU

Om ni tittade:

Han mördade honom inte bara för att se tuff ut, utan av en anledning.

Ska tilläggas att chefen hela tiden har betett sig väldigt professionellt och man har inte sett honom göra något av det här slaget liknande. Karaktären är väldigt tuff, intelligent som satan, fåordig som nämnt, perfektionist och hela faderullan.

Om ni har planerat att börja följa serien rekommenderar jag inte att ni ser klippet ovan, men om ni inte kommer att följa serien alt. om ni redan gett den en chans men inte tycker om den hoppas jag att ni kanske kan uppskatta klippet lite, i alla fall. Jag satt som på nålar igenom hela scenen!

Åsså en fråga till den store Umberto: Jag vet att jag syndar lite när jag diskuterar en specifik TV-serie på det här viset i den här tråden, men samtidigt tror jag att om jag gör en egen tråd för Breaking Bad så kommer det vara lite som att prata som en vägg eftersom jag har för mig att jag är den enda på forumet som följer serien, så därför skyfflar jag in mina inlägg här när jag känner att jag vill dela med mig. Kanske borde jag göra en tråd här ändå, eller kanske borde jag bara hålla mina Breaking Bad-diskussioner borta från forumet? Bestäm åt mig! sad_1182040_0.gif

Redigerad av Siana
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...