Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Säsongspremiär av Criminal Minds också, åsikter om den? Intensivt, bra, men lite väntat avsnitt. Episkt skägg Hotch hade i början med (inte fullt skägg men inte 5 'o clock shadow direkt, mer typ, 8 'o clock shadow).

Reids förhörscen va grym. Älskar när han är sådär tuff och hård E: Alltså, när han förhördes av de där stela kostymnissarna. Intressant också att de humaniserar Stauss mer och mer och vänder henne från fienden till good guy.

Redigerad av Frusciante
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte nya avsnittet av 2½ Men var ganska bra faktiskt, skrattade/fnissade ganska mycket under avsnittet, men det kanske bara är jag. :rolleyes:

Tycker också det var okej, men känslan att charlie inte är med är ändå sorlig. Säg vad ni vill om Two and a half men, jag gillade det skarpt!

Men vi får se, att bedömma hur det kommer bli redan efter första avsnittet är svårt. Skådespelarna kommer säger in mer i sina karaktärer efter några avsnitt!

Saknar Charlie dock :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tipsa om Terra Nova, en ny storsatsning med bla Steven Spielberg bakom rattarna. Handlar om en familj år 2149 som tillsammans med en mängd andra människor från den tiden reser tillbaka till dinosauriernas tid för att återskapa civilisationen.

Väldigt spännande och välgjort, gillar man Jurassic Park och Lost är detta ett måste!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tipsa om Terra Nova, en ny storsatsning med bla Steven Spielberg bakom rattarna. Handlar om en familj år 2149 som tillsammans med en mängd andra människor från den tiden reser tillbaka till dinosauriernas tid för att återskapa civilisationen.

Väldigt spännande och välgjort, gillar man Jurassic Park och Lost är detta ett måste!

Såg det efter mycket förväntningar, det hade ju sina problem, men det var ett riktigt stabilt pilotavsnitt! Kommer att följas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag inte kan hitta nå dokumentär tråd här så rekommenderar jag er att se på Fransk Maffia jävligt intressant dokumentär som jag satt och kollade på igår. Dem visar delvis hur man snor bilar som ska vara "omöjliga" att sno. Ett film team från Sverige eller vad det nu var fick följa med några av dem från dokumentären och filma deras vardag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag inte kan hitta nå dokumentär tråd här så rekommenderar jag er att se på Fransk Maffia jävligt intressant dokumentär som jag satt och kollade på igår. Dem visar delvis hur man snor bilar som ska vara "omöjliga" att sno. Ett film team från Sverige eller vad det nu var fick följa med några av dem från dokumentären och filma deras vardag.

Försökte du ens söka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Fan då, jag har insett att Big Bang Theory är bra. Det finns ju inte tid till att se alla serier jag har på hårddisken!

Håller just nu på att glo igenom alla 17 säsonger av Top Gear. Underbar serie. :D

Ohh, kanske skulle fortsätta att kika igenom Top Gear! Tror jag kom till säsong 6-7 sist jag tänkte plöja igenom. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Piloten till "Hell on Wheels" kom för några dagar sedan. Har väntat ett halvår. Tyckte piloten var riktigt bra faktiskt.

"Set in the 1860s it centers on former confederate soldier Cullen Bohannan, whose quest for vengeance has led him to the Union Pacific Railroad's westward construction of the first Transcontinental Railroad." -imdb

Tyvärr lider den av samma ljudbugg som Walking Dead. Bakgrundsljuden stängs av under dialog, sjukt störande, någon som märkt av det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Piloten till "Hell on Wheels" kom för några dagar sedan. Har väntat ett halvår. Tyckte piloten var riktigt bra faktiskt.

"Set in the 1860s it centers on former confederate soldier Cullen Bohannan, whose quest for vengeance has led him to the Union Pacific Railroad's westward construction of the first Transcontinental Railroad." -imdb

Tyvärr lider den av samma ljudbugg som Walking Dead. Bakgrundsljuden stängs av under dialog, sjukt störande, någon som märkt av det?

Såna där grejer är det fan spöstraff på att nämna. Precis som när man börjar tänka på de pålagda skratten i komediserier eller hur ofta man själv blinkar (FAN!).

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Piloten till "Hell on Wheels" kom för några dagar sedan. Har väntat ett halvår. Tyckte piloten var riktigt bra faktiskt.

"Set in the 1860s it centers on former confederate soldier Cullen Bohannan, whose quest for vengeance has led him to the Union Pacific Railroad's westward construction of the first Transcontinental Railroad." -imdb

Tyvärr lider den av samma ljudbugg som Walking Dead. Bakgrundsljuden stängs av under dialog, sjukt störande, någon som märkt av det?

Tack gud, det är inte bara jag som märkt det på Walking Dead! Har varit helt galen på grund av det där..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag följer inte 2 och en halv män, men tycker det är en rolig serie när jag väl ser det.

Eftersom jag inte följer det alltid, så har jag missat vad ursäkten i serien var att Charlie försvinenr och den nya snubben kommer in.

Vad sa de var orsaken och vem är den nya?

Finns det nått klipp när Charlie tar farväl och/eller den nya kommer in?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...