Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Behöver tips på serier MAN MÅST HA SETT. Ge mig inga "how i met your mother " tips och så nu, utan riktig jävla kvalité.

I stil med giganterna Lost, Prison Break, The O.C och så vidare. Vart sugen på att följa Walking Dead, är den bra? TIPS TACK

Fringe, definitivt. På tok för få kollar på den serien, gick förbi Lost i kvalitét för ett bra tag sen och nu kan jag knappt vänta mellan veckorna. Nackdelen är väl bristen på tittare och risken av att det blir nedlagt, men jag hörde att dom förhandlade om en budgetnedskärning för att få göra färdigt med säsong fem.

Lovar dig, ta dig igenom första halvan av säsong ett som kan vara lite småseg, men när du är klar med säsong ett kommer du bara att vilja ha mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla avsnitt av Pokémon ligger uppe på TV4 Play! :o(w00t)

http://www.tv4play.se/barn/pokemon?title=pokemon_del_1&videoid=2117397

Sweet! Jag som alldeles nyligen såg klart på Batman: The Animated Series, och nu håller på att se de sista avsnitten av Ducktales som jag inte såg klart i somras.

Efter det är det väl egentligen bara att dyka in i Pokemonvärlden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tecknade Spider-Man från -94? :(

92 - 95

Lite svårt att avgöra om vi syftar på samma, den hette bara Batman när serien sändes här i Sverige. Men heter som sagt Batman: The Animated Series internationellt.

Edit: Kunde inte hålla mig borta från Pokemon. Såg de första tre avsnitten i min lunchpaus som blev 40 minuter längre än jag tänkt, tack vare just Pokemonavsnitten. Jävla Kebab!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

92 - 95

Lite svårt att avgöra om vi syftar på samma, den hette bara Batman när serien sändes här i Sverige. Men heter som sagt Batman: The Animated Series internationellt.

Edit: Kunde inte hålla mig borta från Pokemon. Såg de första tre avsnitten i min lunchpaus som blev 40 minuter längre än jag tänkt, tack vare just Pokemonavsnitten. Jävla Kebab!

Neje. Jag menade att du borde kolla på tecknade Spider Man härnäst. Ingenting om Batman ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neje. Jag menade att du borde kolla på tecknade Spider Man härnäst. Ingenting om Batman ;)

Oj, haha!

Jag läste instinktivt Batman när du skrev. :D

Spider-Man såg jag när jag var liten, när det gick på TV. Batman såg jag aldrig, inte heller filmerna. Så jag hade ett Batman-marathon från början av januari och framåt. Där jag såg alla Batman-filmer, serien och filmen från 60-talet och slutligen den tecknade serien. Jag har många fler tecknade säsonger och filmer, men jag behövde ett Batman break så jag har sett några filmer och Ducktales sedan dess, som sagt. :P

Men helt klart. För nostalgins skull borde man skaffa Spider Man-serien och titta igenom. Kanske ta ett Spider Man-marathon likt det jag gjorde med Batman. Passar bra nu när det ska komma en till Spider Man-film och allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag letar efter en hemsida där man kan se om nya serieavsnitt släppts (eller när de har varit på TV), jag vill bara säga en gång vilka serier jag följer, annars kan jag lika gärna gå in på wikipedia varje gång (som jag gör idag).

http://www.episodecalendar.com/

Du väljer bara serier du själv kollar på och får en kalender när dom sänds.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...