Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Dragit igenom hela Mad Men. Den tar verkligen tid på sig men passar perfekt som en ett-avsnitt-innan-man-sover-serie. Riktigt jävla bra.

Nu ska jag precis sätta på avsnittet på säsong ett av Sons of Anarcy. Också så jävla jävla bra. Hittar inte spoilertagen men har sån sjuk panikkänsla i hela kroppen efter det som händer i näst sista avsnittet. Fy fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag kan fan inte säga något annat än att jag tycker att senaste säsongen av The Big Bang Theory är helt sjukt bra. Garvbölat flera gånger, 90% av fallen åt Sheldon.

Bobcat-incidenten i avsnitt 8 är ju helt underbar.

:lol: Lika hela avsnitt 9 med fågeln. Fantastiskt.

Jag tycker att Amy har fått en för stor roll i serien. plrfferrff. Och sen Bernadette på det. Känns som att fokuset från Sheldon och Leonard har övergått till tjejgänget nu.

blörgh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att Amy har fått en för stor roll i serien. plrfferrff. Och sen Bernadette på det. Känns som att fokuset från Sheldon och Leonard har övergått till tjejgänget nu.

blörgh

Mjo, det kan bli lite väl mycket Amy ibland, men Bernadette är ju bitvis rätt rolig. Bara det inte blir för mycket. Jag tycker visserligen att de första säsongerna är världsbäst men den femte är ändå så jävligt bra och underhållande. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Jag ska kolla på Breaking Bad när jag får tid. Har kikat på en trailer för serien och det verkar mycket intressant! Är det någon form av humor/några roliga karaktärer med i serien?

En aning. Wikipedia listar en av dess genrer som black comedy. Oftast är humorn olika komplicerade situationer eller pinsamma ögonblick, men överlag ska man inte se BB för att bli road. Hade en kompis som slutade titta på den för att han tyckte att den var för deppig.

Finns två karaktärer som jag skulle kalla lite komiska, det är Badger (en av huvudkaraktärernas knarkarvänner) och Saul (gråzonsadvokat):

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Är det någon annan som tycker att s05e14 av The Big Bang Theory var det bästa/roligaste på flera säsonger? Har verkligen tappat suget för den serien egentligen, men det här avsnittet var riktigt bra!

Indeed it was.

Sheldons flagg-videopodcast var underbar (älskar själv flaggor

:P). Raj och Siri också kul. Leonard var ju dock lika genomkass som vanligt. Kill him off. Now.

Men nörderiet är ju fan skitkasst ibland. Sheldon som var uppspelt över att 100 twitter-followers t.ex. 100 är ingenting ju.

Redigerad av Frusciante
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indeed it was. Sheldons flagg-videopodcast var underbar (älskar själv flaggor :P). Raj och Siri också kul. Leonard var ju dock lika genomkass som vanligt. Kill him off. Now.

Men nörderiet är ju fan skitkasst ibland. Sheldon som var uppspelt över att 100 twitter-followers t.ex. 100 är ingenting ju.

NIGGA PLZ

SPOILER FÖRFAN

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...