Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Vet inte om det här har tagits upp tidigare men till alla er Skins älskare kan jag meddela att det inom en snar framtid kommer tre nya episoder med gamla karaktärer som huvudpersoner!

Pure - Cassie

Rise - Cook

Fire - Effy

Ska bli så JÄVLA kul att få se Jack O'Connell spela som Cook igen! Är förbannad taggad på att veta hur han klarade sig ur situationen som avslutade S5

Han ger sig in i en närkamp med Dr. Foster som dödade Freddy.

http://www.channel4.com/info/press/news/hannah-murray-jack-oconnell-and-kaya-scodelario-return-to-skins

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Är det någon här som kollar på "Vikings"? Vad tycker ni? Jag gillar det än så länge, rätt okej serie som går att se imo!

Jag har bara sett första avsnittet, föll mig inte riktigt i smaken om jag ska vara ärlig. Kanske borde se några fler avsnitt dock!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Ungefär två gånger per säsong händer det att jag skrattar åt The Big Bang Theory. Avsnitt S06E20 var riktigt roligt!

Men ärligt talat så önskar jag att jag slutade kolla efter säsong två. Lökigare serie får man leta efter.

http://www.youtube.c...h?v=ASZ8Hks4gko

Herregud...mellow_1183292_0.gif

Jag som beklagar mig över den skrattande publiken hela tiden, men fy fan. Det där var ju bara jobbigt så man fick ont i magen att titta på. Finns ju ingen känsla överhuvudtaget. unsure_1184240_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ungefär två gånger per säsong händer det att jag skrattar åt The Big Bang Theory. Avsnitt S06E20 var riktigt roligt!

Men ärligt talat så önskar jag att jag slutade kolla efter säsong två. Lökigare serie får man leta efter.

Har aldrig följt serien, kollat någon gång då och då, men håller med, den är riktigt kass ibland, jag kollar mest för att jag tycker blondinen är snygg ;)

Sista avsnitt för säsongen av Californication gick nyss, hela säsongen var fan ett stort :mellow: sämsta säsongen någonsin, det var min favorit serie, man såg verkligen fram emot ett nytt avsnitt, men den här säsongen gick allt bara runt runt runt, same shit hela tiden, dags att lägga ner serien nu.

Men eftersom sista avsnittet slutade i ett antiklimax så gissar jag att dom kommer mjölka ut en säsong till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Säsong 3 och troligtvis den sista av Hell On Wheels har börjat nu, jag gillade det första avsnittet! Lite tråkigt att vi inte får se

Lily

i s3, menmen man klarar sig nog! En annan intressant sak blir nog hur Durant fixar det här med järnvägen, om han kommer försöka ta tillbaka den eller inte. Äre någon annan här som kikar på den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mååånga serier som har börjat idagarna. Sons Of Anarchy, Modern Family, Elementary, How I Met Your mother & The Big Bang Theory..

Vilka serier kommer ni följa i höst? :) Jag kommer att följa Modern Family, Elementary, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory & Hell on Wheels.

Jag kommer följa Modern Family och The Walking Dead.

Annars tror jag inte jag följer någon mer serie, förutom Orange is the New Black. Men den nya säsongen kommer inte förrän i början av 2014. :(

Edit: Annars är jag inne på sista säsongen av Seinfeld, men det kan ju inte räknas som att följa serien. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir att följa, How I Met Your Mother, Family Guy, Simpsons, American Dad, Sons Of Anarchy och Cops :D och av någon anledning kollar jag på 2 Broke Girls.

South Park har efter ett långt avbrott kickat igång igen, det kommer ju inte upp i sina glansdagar igen men man kollar för att, ibland briljerar den fortfarande.

Såg första avsnittet av 2½men, Hela grejen med att Charlies lesbiska/alkade dotter dyker upp, nja nu mjölkar dom mycket, jag ger det något avsnitt till blir det inte bättre så lägger iaf jag ner det, man märkte redan under förra säsongen hur det gick utför.

Sen ska jag ta upp Breaking Bad, jag har tydligen missat något enligt mina vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg första avsnittet av 2½men, Hela grejen med att Charlies lesbiska/alkade dotter dyker upp, nja nu mjölkar dom mycket, jag ger det något avsnitt till blir det inte bättre så lägger iaf jag ner det, man märkte redan under förra säsongen hur det gick utför.

Samma här. Ger det 1-2 avsnitt till, ville egentligen sluta kolla förra säsongen med trodde att det skulle bli bättre.

Känner samma för BigBang, det går liksom inte framåt, så inget som man kan se fram emot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Herregud vilket vrak Two and a half men har blivit. Snart crashar nog den serien totalt. Aldrig varit någon höjdare direkt, men det var kul med Charlie!

Njae, jag tycker inte att serien blivit ett vrak och jag tror inte heller den crashar. Jag tycker dock att serien gått ner sig och blivit väldigt mycket sämre. Dem får ju ut en ganska "okej" produkt tycker jag ändå, även fast det kanske inte är dem mest sevärda avsnittet och säsongen av den här serien. Jag hoppas bara dem lägger ner serien den här säsongen, bara dumt att förstöra den mera.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...