Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Tips på bra märken/nätbutiker för vinterjackor? Hade tänkt mig en duffel/parkas. Behöver gärna inte bli dyrare än typ 2000.

Köp en riktig duffel (alltså en Gloverall). Beggade går dessa för praktiskt taget ingenting på eBay, eftersom att de håller i en biljon år så är de nästan alltid i mycket gott skick.

Om du inte vill krångla med konstiga storlekar och internationell frakt verkar Herr Judit ha en fin inne:

http://herrjudit.se/sv/kategorier/klader/ytterplagg/duffel-gloverall-3.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Vad tycker ni om lite kortare bad shorts?

Såna här?

04138158_display_506_613_1259942_0.jpg

Jag tycker att det är nice. Fast jag skulle nog inte ha självförtroendet att bära såpass korta, utan skulle föredra någon centimeter längre.

Edit: Det var ju inte länge sedan man körde shorts som gick en bra bit nedanför knät. Fyfan vad man måste ha sett ut.

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är nice. Fast jag skulle nog inte ha självförtroendet att bära såpass korta, utan skulle föredra någon centimeter längre.

Edit: Det var ju inte länge sedan man körde shorts som gick en bra bit nedanför knät. Fyfan vad man måste ha sett ut.

Jag tycker det är intressant att se hur mycket folk bryr sig om modetrender genom att titta på shorts. På jobbet har jag en del kollegor som kört samma stil i alla fall de senaste 10 åren, och de rockar fortfarande shorts som slutar under knäna. Alla som bryr sig om att klä sig någorlunda modernt har shorts som slutar ovanför. biggrin_1182204_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är nice. Fast jag skulle nog inte ha självförtroendet att bära såpass korta, utan skulle föredra någon centimeter längre.

Edit: Det var ju inte länge sedan man körde shorts som gick en bra bit nedanför knät. Fyfan vad man måste ha sett ut.

Jo, jag har några som är lite längre, dvs slutar vid knäna och dem är väl rätt så sköna att ha såna också men jag tycker det börjar bli fulare och fulare. Har några som slutar alldeles ovanför knäna också, men dem är mönstrade osv.

Jag tog och köpte dom här gröna i varje fall, tack för hjälpen killar.

04138159_image_506_613_1259950_0.jpg

Redigerad av iweX
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är nice. Fast jag skulle nog inte ha självförtroendet att bära såpass korta, utan skulle föredra någon centimeter längre.

Edit: Det var ju inte länge sedan man körde shorts som gick en bra bit nedanför knät. Fyfan vad man måste ha sett ut.

Kronans shorts är fina grejer! Minns du dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seglat över atlanten eller belägrat Kronprinsessan har jag hört... :rolleyes:

Eller både och... samtidigt... :erv:

Det sjukaste är att jag såg röda byxor och vitblårandig skjorta som servitörsuniform på en restaurang förra veckan. Inte bara skitfult, en av gästerna kunde lätt misstas för serveringspersonal (även denne var alltså skitfult klädd). Jag antar att de är ute efter någon slags resort-känsla (det är även ett spa och hotell) men det gav snarare känslan av att hotellet invaderats av ett gäng medelkrisare från sture-P.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...