Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Spontant kommer jag att tänka på på Topman, FCUK, Cheap monday, Levis.

Hittade lookbook.nu där det fanns en del blandat. Vill dock gärna ha fler sidor att kolla på.

För att få en bild av vad för stil jag är ute efter så är detta outfits som jag skulle kunna tänka mig bära själv:

2163849_rosaaa_effected-001.jpg?1335893757

1497371_IBIZA_effected-001.jpg?1313690118

1319385_4ded1946eddc6c4de10023f1.jpg?1307384136

Den här killen är nog kanske svaret på min efterfrågan (http://lookbook.nu/u...Gabriel-W/looks) men som sagt, fler sidor skadar inte. :)

Uhm... Spontant skulle jag väl tipsa om att kolla in märken som Acne, NN07, Odeur och Red Collar Project. Du kanske finner åtminstone någonting som faller dig i smaken.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver köpa ett stort lass strumpor, i alla fall 20 par. De ska vara tunna och svarta. Har ett par Topeco som är hur sköna som helst, men att köpa så många från exempelvis uppercut.se kommer kosta nästan tusen spänn. Är det någon som vet var man kan köpa strumpor i bra kvalité för mindre än 43 kronor paret?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver köpa ett stort lass strumpor, i alla fall 20 par. De ska vara tunna och svarta. Har ett par Topeco som är hur sköna som helst, men att köpa så många från exempelvis uppercut.se kommer kosta nästan tusen spänn. Är det någon som vet var man kan köpa strumpor i bra kvalité för mindre än 43 kronor paret?

5-pack, 80 pix på H&M. Typ som Topeco.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Haha, tyckte fan att jag kände igen killen som jag sprang på i ett par affärer. Solo och Carlings kanske? :P

Jag köpte en tröja. Ska ta kort på den så att jag inte är för mycket offtopic.

Det va som! Med tanke på hur lite bilder det finns på mig här är det en bedrift.

Carlings köpte jag en tröja på för att den jag hade på mig inte luktade helt ok märkte jag påväg in.

Solo är det möjligt att jag va på, Va inte i klädköpartankar alls lika mycket som min vän.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Beställde i ett svagt ögonblick ett par ganska fula höga converse, som handmålas i Game of Thrones-tema av en brud i USA... Det kostade tusen spänn, kommer jag behöva betala massa för att få dem genom tullen eller något?

Skulle man kunna få en länk till sidan där du beställde dem? Jag blev intresserad av din beskrivning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...