Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jag köpte en M65-fältjacka idag. Snygg, slitstark och användbar året runt tack vare det löstagbara innerfodret. Jag tänkte skaffa en autentisk från vietnam-eran, men det är speciella storlekar på jackorna och jag ville inte råka köpa hem en som var alldeles för stor. Således fick det bli en nyproducerad från markbutik i stan.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fusion Records is the main hardstyle label of Freaky Music B.V. the Netherlands. The label of the best hardstyle artists such as Donkey Rollers, Zany, Noisecontrollers, Southstylers, B-Front, The Pitcher, Dozer, Pavo, Slim Shore and more.

http://www.fusionbv.com/

Oh! Tja, känner du att det är värt att lägga ut så mycket cash på ett märke så gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat ta några första trevande steg ifrån bara hoodies nu. Den här fyndade jag på Carlings. Vad tycker sajten?

Ursäktar kvaliten, försökte denoisa men det blev inte så mycket bättre. Ska investera i en bättre kameramobil till sommaren...

Henleys är tumme upp! :) Har ett par själv från AA, gillar dem rejält. Sedan om du är trött på hoodies kan du tänka på att välja en med polyester i nästa gång (brukar vara ca 20%), det blir lite bättre passform och lite bättre känsla i än en ren bomull.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Är det bara jag som handlar vår/sommarkläder så det står härliga till? Förvisso har det ballat ur extra mycket nu när jag har blivit anställd trots en avsaknad av första lön än..

Behöver inspiration ju! Och tips på byxor/shorts som passar med tidigare postade ovandelar, och nyinköpen idag..

sXQJW_1235378_0.jpg

kFS6l_1235378_1.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svart tröja passar jättebra med gråa och khakifärgade chinos. Vinröda chinos är också snyggr till svart tröja.

När det kommer till shorts så beror det ju på vilken typ av modell du gillar, jag själv kör uteslutande med chinosliknande shorts som slutar strax ovan knäskålen. Att ens fundera på att nyttja s.k trekvartsbyxor bör resultera i tvångsarkebusering. Färger du kommer långt på är khaki, röd och marinblå.

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...