Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Vilket klädesplagg är du stolt över, eller vilket klädesplagg vill du ha just nu? Själv vill jag ha denna:

MC Leather Jacket

Kostar dryga 1500 dock. Men snygg som fan.

Går även runt i en sån, som dem flesta metallare gör, sjukt snygg är den

Går förövrigt runt med svart t-shirt, svarta jeans, svarta skor och patronbälte.

edit: sånna här kläder exakt

9otg58n0pal8.png

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket klädesplagg är du stolt över, eller vilket klädesplagg vill du ha just nu? Själv vill jag ha denna:

MC Leather Jacket

Kostar dryga 1500 dock. Men snygg som fan.

Har beställt en sådan, får den i nästa vecka. :D

Har även beställt en Obituary t-shirt, det jag vill ha mest just nu är väl ett par svarta jeans till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ofta. Blackmetallare ja, generellt sett nej.

Ja oj, förlåt, skrev ett litet fel, menade Black metallare, fast dödsmetallarna och heavy metallarna i uppsala bär också skinn och patroner

edit: Både morbid angel och king diamond bar också skinn och patroner

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja oj, förlåt, skrev ett litet fel, menade Black metallare, fast dödsmetallarna och heavy metallarna i uppsala bär också skinn och patroner

edit: Både morbid angel och king diamond bar också skinn och patroner

Inte nog med att dom har hur många sub-genres som helst. Varje sub-genre har en egen klädstil. Ack så mycket att hålla reda på. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men så fort jag nämner något ang metal behöver ni ju förfan inte kasta er på mig på en gång med massa jävla dryga kommetarer ang metal bara för ni inte råkar gilla den stilen

Det är Du som tar illa vid så fort man säger någonting annat än att man älskar alla dom där growlande musikstilerna.

Är det någonting mer du vill säga kan vi ta det i PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Du som tar illa vid så fort man säger någonting annat än att man älskar alla dom där growlande musikstilerna.

Är det någonting mer du vill säga kan vi ta det i PM.

Jag tar illa upp för ni kastar er på mig hela tiden så fort jag nämner det, men nu ska vi inte gå för mycket offtopic än vi redan gjort...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar illa upp för ni kastar er på mig hela tiden så fort jag nämner det, men nu ska vi inte gå för mycket offtopic än vi redan gjort...

Vi retas bara lite på insidan. Håller helt med om att det är kudos att veta vad alla dessa sortes metallkillar kör med.

Det som folk "kastar skit" över är alla undergrupper, övergrupper, sidogrupper och halvt om halvt ingenting grupper.

Varför nöja sig med Metall? Nej, det är rå döds-metall med inslag av punk, scream-metal med banjo.. Well, du fattar vad jag menar. Allt detta är n självklarhet för dig, men för mig och många andra skulle detta vara en cirkus.

Kissa-mig-i-munnen-och-säg-att-jag-är-bög-metallare, är du en sådan måste du gå runt med rosa galondräkt, ha en metalldildo i röven som ska vara fastpiercad i ollonet, och så måste man raka av sig allt hår på hela kroppen för att man ska anses som äkta.

Wey, detta är över alla gränser fel såklart, men i mina öron låter det så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi retas bara lite på insidan. Håller helt med om att det är kudos att veta vad alla dessa sortes metallkillar kör med.

Det som folk "kastar skit" över är alla undergrupper, övergrupper, sidogrupper och halvt om halvt ingenting grupper.

Varför nöja sig med Metall? Nej, det är rå döds-metall med inslag av punk, scream-metal med banjo.. Well, du fattar vad jag menar. Allt detta är n självklarhet för dig, men för mig och många andra skulle detta vara en cirkus.

Kissa-mig-i-munnen-och-säg-att-jag-är-bög-metallare, är du en sådan måste du gå runt med rosa galondräkt, ha en metalldildo i röven som ska vara fastpiercad i ollonet, och så måste man raka av sig allt hår på hela kroppen för att man ska anses som äkta.

Wey, detta är över alla gränser fel såklart, men i mina öron låter det så..

Aja jag ger mig, kan fatta att ni tycker det är trångsynt eller vad jag ska kalla det men för mig är den en självklarhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...