Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Är det sant!!! Måste ringa intresseklubben nu! Innan det är för sent! <_<

Tss, kommer från rätt person. Jag undrar hur många inlägg från dig den senaste veckan som det har varit riktig "intresseklubben antecknar" klass på.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tss, kommer från rätt person. Jag undrar hur många inlägg från dig den senaste veckan som det har varit riktig "intresseklubben antecknar" klass på.

Finns en tråd för sådant. :P

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&start=4860

---

Jag ville ha en Koriskansk-solhatt som det var gubbe 30+ klass på. Upptäckte dock att de kostade en överdrivet stor summa och dessutom var försäljaren otrevlig. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är Arctic Monkeys-T-Shirt-polare också. Akta bindestrecken.

Den glömde jag skriva ja. Men så snygg är den väl inte? :P

Billig dock.

Lol!

Precis en sån jag köpte. Skrev tidigare att jag köpt Ben Sherman.

280kr på NK.

Hoppas du betalade fullpris på MQ, 400? <_<

Det hade jag ingen aning om.

399 på MQ ja. Jag betalade inte själv dock så det drabbar väl egentligen inte mig.

Vilken affär på NK?

*edit*

Jaha, du postade ingen bild på tröjan. Då är vi t-shirt-polare då, precis som jag och P-C. Då är ni nästan släkt! :lol:

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tss, kommer från rätt person. Jag undrar hur många inlägg från dig den senaste veckan som det har varit riktig "intresseklubben antecknar" klass på.

Ett sådant inlägg existerar ingalunda min vän, jag kräver härmed att du innom en snar framtid lägger fram bevis för detta. Om detta icke faller herrn in så kan jag icke heller tro honom.

<_<:P:lol::lol::lol::lol::D:angry::angry::angry::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett sådant inlägg existerar ingalunda min vän, jag kräver härmed att du innom en snar framtid lägger fram bevis för detta. Om detta icke faller herrn in så kan jag icke heller tro honom.

Jag lägger fram det här inlägget.

Ett sådant inlägg existerar ingalunda min vän, jag kräver härmed att du innom en snar framtid lägger fram bevis för detta. Om detta icke faller herrn in så kan jag icke heller tro honom.

<_<:P:lol::lol::lol::lol::D:angry::angry::angry::angry:

Sedan säger jag åt er att ta det där via PM. Det är inte värt att tjafsa i trådar mot en varning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa tål inte att man säger "intresseklubben antecknar". Fattar inte varför Lajnux var tvungen att skydda KvaddadPadda. Men nu glömmer vi det ok.

Du förstod väl att det var "intresseklubben"-klass på inlägget med mening?

OnT: Behöver nya jeans. Någon som vet ett bra ställe att beställa ifrån? Här uppe i ödemarken säljs inga schyssta jeans. (helst svenska sidor)

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har en aning om vad det är för solglasögon Leonardo DiCaprio har på sig i filmen 'Blood Diamond'? Såg nyss filmen (riktigt bra) och tänkte nästan hela tiden på vad det kan vara för sorts brillor han har.

Här är en bild:

theblooddiamond_902137_0.gif

Jag har sökt runt på nätet och det närmsta jag kan komma är ett par Ray-Band nr3309:

3309'orna är riktigt snygga även om det inte är exakt rätt. Ska ner till stan nästa vecka och se om det finns hos optikern för att provas. Annars har jag en sida på nätet där de fanns relativt billigt.

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tänkt skaffa mig en ny munkjacka, och då ville jag ha en unik sådan med eget tryck på. För att göra den personlig vill jag att det ska stå "Flugfarfar" på ryggen, men vad i helvete ska jag ha på framsidan? ^_^

Matteus, sökte runt lite, du verkar fanimej verkligen inte vara den enda som undrar (http://www.whoiskurt.com/2007/04/what-type-of-sunglasses-was-leonardo-dicaprio-wearing-in-blood-diamond/) men alla trådar och frågor jag hittat har inte fått några svar. ;)

Dessa var de två likaste jag kunde hitta:

http://www.impostercity.com/ImposterCity-S...150-pr-918.html

http://www.impostercity.com/ImposterCity-S...176-pr-953.html

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en icke-rasist-aktig bombarjacka.

Har letat runt på nätet och hittat ett ställe som säljer bombarjackor med amerikanska stridsflygs-motiv, men de lär kosta skjortan i och med att de handmålas på beställning i USA:

carolina-moon_902201_0.jpg

Nån som vet vart man kan skaffa? Nån som känner till några svenska "Jackmålare"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...