Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Trasiga jeans är bara snyggt. Men folk som går med byxorna nere vid knävecken bara för att visa att de har råd med Björn Borg kalsonger är ta mig fan för patetiska! En kille i min förra klass blev ägd av en lärare för det en gång. Det var sista dagen på terminen då hon sa: "Och det sista vi såg av Oswald var hans stjärt" Hela jävla klassen började vrålskratta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trasiga jeans är bara snyggt. Men folk som går med byxorna nere vid knävecken bara för att visa att de har råd med Björn Borg kalsonger är ta mig fan för patetiska! En kille i min förra klass blev ägd av en lärare för det en gång. Det var sista dagen på terminen då hon sa: "Och det sista vi såg av Oswald var hans stjärt" Hela jävla klassen började vrålskratta!

Råd? Med Björn Borg?

Jag ogillar Björn Borg mer och mer, varenda jävla fjortisunge går med det som en gång var "dyrt och exklusivt". Man kan numera lika gärna köpa H&M-kalsonger då.

Jag använder förvisso Björn Borg i brist på andra kalsonger då de utfyller de mesta av mitt sortiment av kalsonger, men mitt senaste inköp av Björn Borg var för flera år sedan.

Skulle aldrig lägga ut tvåhundra spänn på ett par Björn Borg-kalsonger i dagsläget, skall det vara dyrt och exklusivt, eller kanske "brattigt" skall det vara märken som Calvin Klein, D&G, Hugo Boss eller dylikt.

Dessutom är de väldigt mycket bekvämare.

EDIT: Är det bara jag som önskar en annan trådtitel? Kanske "Kläder" med underrrubrik "Kläder du har/vill ha, senaste nytt o.s.v.". Då kan man diskutera kläder i allmänhet (vilka som gäller nu, märken, designers m.m.) istället för att skapa en ny tråd. >_<

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv skiter jag fullständigt i märken. Bara jag trivs i ett klädesplagg så får det heta "Tant Huldas onani kalsonger" om det så vill. Bara det sitter skönt.

So freakin' word!

Går man på Dressman och ser en snygg skjorta/annat, kostar den kanske 799kr där. Går man vidare några hundra meter så hittar man mest troligt en nästan lika skjorta som den på dressman, fast för 199kr.

Vilken väljer du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

So freakin' word!

Går man på Dressman och ser en snygg skjorta/annat, kostar den kanske 799kr där. Går man vidare några hundra meter så hittar man mest troligt en nästan lika skjorta som den på dressman, fast för 199kr.

Vilken väljer du?

Skjortan på Engelbrektsboden för 49:-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder förvisso Björn Borg i brist på andra kalsonger då de utfyller de mesta av mitt sortiment av kalsonger, men mitt senaste inköp av Björn Borg var för flera år sedan.

nu, märken, designers m.m.) istället för att skapa en ny tråd. :ph34r:

Använder du flera år gamla kalsonger..? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

So freakin' word!

Går man på Dressman och ser en snygg skjorta/annat, kostar den kanske 799kr där. Går man vidare några hundra meter så hittar man mest troligt en nästan lika skjorta som den på dressman, fast för 199kr.

Vilken väljer du?

HAHAHA Dressmann >_< Vem fan handlar på Dressmann?

Som det redan nämnts så har du noll koll. Dressmann är lågprisskit som du är ute efter.

Att man väljer att betala mer för en skjorta även om de kanske ser liknande ut på ytan är för att man faktiskt får vad man betalar för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...