Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Klockrena köp alla 3, gillar dock den nya patchen på SI-tröjorna faktiskt.

Det är bra, du slipper bil utstirrad av fjortisligister som runkar av till den gamla patchen samtidigt

som de tror att du vill slåss endast pga. att du bär ett specifikt märke.

Ja, jag gillar Stone Island Denims insydda märke med, inget fel med den vanliga SI patch, men som du sa, denna är mer diskret.

Jack & Jones zipen var faktiskt helt okej för att vara JJ, klarar dock inte av texttrycken med helt meningslös, orelevant text som de har på i stort sett alla sina kläder, även denna.

Skjortan och SI-zipen var :lol:

Tackar, jo jag håller med, brukar undvika JJ (samma med JC) men ibland gör man fynd, som denna, sitter grymt skönt och kommer bli perfekt när man sitter ute och det börjar bli kyligare på natten.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, du är precis som Kebab! :lol:

Nej, men jag gillar dom. Utöver dom där så fanns det bara dom HÄR (Som var mycket fulare imo, mest för det feta trycket bak) Billabongjeansen och det är det märket jag vill ha. :P

Men, ofta du köper jeans bara för att du vill ha ett speciellt märkte på den.. köp ett par snygga av annat märke istället. Båda är ju alldeles för slappa och hängiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm, vad är det som är så svårt att förstå med den meningen?

"Utöver dom där så fanns det bara dom HÄR (Som var mycket fulare imo, mest för det feta trycket bak) Billabongjeansen och det är det märket jag vill ha. :lol: "

Tänk dig att det bara hade stått så, då hade du kanske också trott att han köpte dem för märket? Som jag sade missade jag ju första meningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...