Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag orkade verkligen inte läsa igenom allt det där, men du ska veta att jag bokmärkte den för framtida bruk. Stort tack! :)

Och förresten.. Mini-gtasajten-träff! :) Jag trodde att ni bara skojade om det där. Ballt. :lol:

Blev det inga pinsamma tystnader? :o

----

Idag var jag på Lager 157 (med omnejd). En trevlig utflykt, även om jag inte hittade så mycket grejer. Men det blev i alla fall lite, så det är synd att klaga.

feaprcjmvf5j.jpg

Jag blev just kär i den ljusblåa t-shirten :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hej.

Jag skulle jättegärna finna internetaffärer som har märket Whyred! Minus Junkyard, där har dem.

Det skulle vara jättesnällt!

I övrigt ska jag köpa en ytterkavaj, svart, en Paul Smith Extreme-parfym, en vit halsduk och två par skor.

Edit.

Den ljusblå var verkligen jättefin!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte igår en Mötley Crüe tröja på Rockzone i Sthlm.

post_914776_0.jpg

Föll för bilden totalt. Och så är ju Too fast for love en riktigt härlig låt.

Skitsnyggt.

Nej men allvarligt, jag tycker verkligen att de flesta här har skitful smak med en massa plottriga plagg med tryck över hela jäkla tjollihejsan. Så kan det ju inte se ut. Flames hit och yeahwowcool hit. Och metal dit.

Edit.

Det blir nog ett par av dessa för mig strax: Adidas Gazelle OP

Att gå med min blåvita soul jazz records-väska.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, har tagit kort på allt jag köpte i Stockholm, om än jävligt taskiga med dålig blixt och tröjorna inte så snyggt ihopvikna (inte ihopvikta alls, faktiskt), men det visar väl lite hur de ser ut i alla fall. Hittar inte usb-sladden till kameran bara, så bilderna får vänta.

Köpte i alla fall en del: 3 övertröjor, en pike, en t-shirt, två par jeans, ett par skor och en parfym. Hittade Penguintröjorna jag hade tänkt beställa på internet >_<

6500 gick hela kalaset på, ungefär.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...