Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Nämen! Det heter "ditt inavel" btw. Jag har inte varit aktiv i någon annan diskussion om emos än den här. Och det var inte ens ett argument, bara en påpekelse. Jag är inte emo, jag klär mig inte som en emo, jag lyssnar inte på emo musiken. Jag ogillar emos i allmänhet. Jag tar mig till vid varje tillfälle att göra narr av dem.Men jag påpekade bara det där. Javisst är den här tråden för kläder. Du nämnde hår. Hår är inte kläder. Pang, du är en hycklare.

Dåså, kan vi fortsätta med kläder istället för att ni två ska kasta sand på varandra? Bratackhej.

Kepsen är starkt frestande att köpa. Måste bara stå ut en vecka till med sjukdomar och skit.

Det skrivs "emomusiken" btw.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är för övrigt på jakt efter en Ralf Lauren tröja, kollektionen "Big Pony" dom som såldes på NK just nu var Big Pony Wimbeldon edition.

pPOLO2-2063589_standard_dt_900787_1.jpg

Var i kontakt med Ralph Lauren om dom tröjorna, bara NK som säljer dom i sverige och där tog slut på en vecka, dom visste inte när dom skulle komma igen, synd ;)

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt så har jag varit i Stockholm. Fick lite kläder handlade. Jag lovade även bilder, så här kommer det bilder med följande kommentar.

kkuf7h2b8m8e.jpg

En tjock och otroligt len Peak-tröja som verkligen kan konsten att hålla bäraren varm. Kostade 900 har jag för mig, den inhandlades i peakaffären. Som sagt, len så in i norden inuti. ;)

wg99puuwe1wa.jpg

En Peak T-shirt som kostade 400 eller 500, även den inhandlad i peakaffären. Kommer inte ihåg, i vilket fall så stod jag och tummade på en brun T-shirt, men surfingbräder på rad i mitten på bröstet. Men den fanns inte i min storlek så jag drog till med den här tröjan och är ganska nöjd. Den är riktigt glassig. (w00t)

ybz28jhbehg5.jpg

Adidasjackan som var hela anledningen till att jag följde med på resan. Den inhandlades på Adidas Concept Store på Hötorget. Kostade 700 om jag inte minns fel, kan ha varit dyrare. Nöjd är jag i alla fall med den.

rd21nzmb0omc.jpg

Peak-shorts, mamma hittade dem och frågade om jag tyckte om dem. De kostade 800 riksdaler i peakaffären. Det är ett par hyffsat snygga byxor, inte mitt bästa köp under resan men de är helt klart godkända.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Skaffade MC jackan idag! Den sitter fint och är snygg som fan. Lite stel i början men den mjukas upp efter ett tag sa killen i kassan.

Btw, lustig typ den där i kassan. Innan jag gick så sa han "Du får inte stoppa händerna i fickan för hårt för då åker kragen upp!" :rolleyes:. Kan inte säga mer än lol om det där. Men så var han ju en lustig liten Indie som pratade som Apu i the Simpsons.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...