Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Har inte din pappa nåt? wink_684833_0.gif Tror inte min far skaffat sig ett nytt klädesplagg sen sundet brann. Han har minst tre svinfula träningsoveraller.

Dessvärre inte. Mamma har tvingat honom att göra av med så mycket. Hittar inget i sommarstugan heller. :(

Ifall du ska hem-hem snart så kan du ju fråga honom ifall han vill göra sig av med en. :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tänkte skaffa mig ett par clubmasters till soldagarna som förestår fast är lite allergisk mot att beställa via nätet. Var kan man hitta ett brett utbud av solglasögon i Stockholm som inte kostar antingen 49 eller 1500 utan någonstans däremellan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte skaffa mig ett par clubmasters till soldagarna som förestår fast är lite allergisk mot att beställa via nätet. Var kan man hitta ett brett utbud av solglasögon i Stockholm som inte kostar antingen 49 eller 1500 utan någonstans däremellan?

Det är nog svårt att prisvärda clubmasters av bra kvalitet för några hundralappar i butik. Antingen är det billiga kopior eller äkta vara vilket förstås är väldigt dyrt. Köpte själv ett par Ray-Ban Wayfarers (matt tortoise) förra året och är mycket nöjd. De håller länge förutsatt att du inte tröttnar eller sätter dig på dem. :) Det lättaste vore nog att gå till någon av de stora optikkedjorna och fråga, ibland har de egna liknande modeller till mellanhöga priser.

Edit: Var inne på SmartEyes på söder häromveckan, de påstår att de har solglasögon för 499. Kan vara värt att kolla upp. De hade ett ganska stort utbud av vanliga bågar; letade inte solglasögon så jag vet inte hur det ser ut där dock.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Nae...

För att förtydliga är jag inte intresserad av att köpa dem, tyckte bara de var så bisarra att jag var tvungen att dela med mig av dem.

Men på tal om Adidas har Smartguy en massiv Adidas-rea tills på torsdag! Minst 20% på allt från Adidas ser det ut som.

http://www.smartguy.se/brands/adidas?utm_campaign=Adidas22&utm_content=9861184440&utm_medium=email&utm_source=newsletter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att förtydliga är jag inte intresserad av att köpa dem, tyckte bara de var så bisarra att jag var tvungen att dela med mig av dem.

Men på tal om Adidas har Smartguy en massiv Adidas-rea tills på torsdag! Minst 20% på allt från Adidas ser det ut som.

http://www.smartguy.se/brands/adidas?utm_campaign=Adidas22&utm_content=9861184440&utm_medium=email&utm_source=newsletter

Jo, jag förstod det, det var ett allmänt "nae".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...