Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Man måste ju inte gymma för att gå ner i vikt, man kan ju lägga om dieten lite. Om du äter mindre mat sparar du ju dessutom pengar! ^_^

---

Jag köpte mig förövrigt en mönstrad skjorta till midsommar idag, kanske lägger upp bild sen. Lite mer wild and crazy än vad jag brukar ha, jag tänkte att man skulle bjuda på sig lite på den stora dagen.

Jag avskyr det där med att lägga om sin diet. Jag tror på att äta det som faller personen in, och även om jag inte hade trott på det så hade jag aldrig lyckats förhålla mig till ett jäkla matschema. Jag äter när jag är hungrig, och när jag äter så äter jag det som gör mig mätt.

--

Mönstrad hur? palmer? vargar? solnedgång i Miami? den enda mönstrade tröjan jag har är den där polyestertröjan med hamburgare och pommes på. Älskar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag avskyr det där med att lägga om sin diet. Jag tror på att äta det som faller personen in, och även om jag inte hade trott på det så hade jag aldrig lyckats förhålla mig till ett jäkla matschema. Jag äter när jag är hungrig, och när jag äter så äter jag det som gör mig mätt.

Du behöver inte följa något schema... Se bara till att inte stoppa i dig mer kalorier än du gör av med... Eller köp nya shorts. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte följa något schema... Se bara till att inte stoppa i dig mer kalorier än du gör av med... Eller köp nya shorts. :P

Det här med kalorier är ett jäkla påhitt alltså. Jag hade ju fått träna dygnet runt för att göra av med allt överskott. Ett stort no-no. Jag tror att jag köper nya shorts. En halv decimeter över knäskålen är standard, är det inte?

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Är det mig det är fel på om jag tycker att tröjan som Gof postade är bra mycket fräsigare än läderpajen iweX postade? Ocoolt är det nya coola.

Jag lade ingen värdering i någon av bilderna, tyckte bara att det var roligt att det var natt och dag. Stenhård kille i skinnpaj kontra lönnfet nörd i Harry Potter-hoodie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det mig det är fel på om jag tycker att tröjan som Gof postade är bra mycket fräsigare än läderpajen iweX postade? Ocoolt är det nya coola.

Jag vet inte om jag skulle kalla jackan "cool" men jag tycker den är snygg, det är ju det som räknas iaf..

Fel och fel, Potter-tröjan är ju snyggt designad tycker jag. Men jag skulle nog aldrig ha en på mig. 

Nej, precis samma här. Den är OK designad men jag skulle aldrig ta på mig den.

Jag lade ingen värdering i någon av bilderna, tyckte bara att det var roligt att det var natt och dag. Stenhård kille i skinnpaj kontra lönnfet nörd i Harry Potter-hoodie.

Haha, jo det blev ju lite skillnad i klädstilen, menmen det blir det i en sån  här tråd ju!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
2007-06-13 at 20:44, Renard skrev:

Vilket klädesplagg är du stolt över, eller vilket klädesplagg vill du ha just nu?

Så här kan det se ut en regnig dag:

Jacka - Stutterheim, ulltröja - Filippa K, skjorta och jeans - Boomerang, skor - Loake (handgjorda läderskor som jag är mycket stolt över). 

 

Redigerad av The Dude
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag tänkte köpa mig ett par nya skor till våren, jag fullkomligt älskade mina Nike Air Tavas och det är nog något liknande jag sneglar mot, om jag inte till och med bara köper ett nytt par. Någon som har en rekommendation? :)

Vill du ha ett par likadana sportiga sneakers eller vad är du ute efter? Nike har en heel del snygga sneakers faktiskt, jag tycker till exempel att en hel del Nike Blazer's är snygga, eller kanske dessa?

 

Jag köpte två stycken nya bomberjackor denna och denna trivs sjuukt bra i båda två faktiskt!

 

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...