Jump to content

Kroppshjälps-Tråden


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Ehem..B)

Mjo, var "i närheten" av cigarettrök ganska mycket den kvällen. Men det har jag ju varit förr med.. ;P

Och, ja det har gått över nu, men om man kollar noga så ser man att det är lite bulligare än vanligt under ögonen.

Fick du inte ett rejält kok stryk utav någon utan att du kommer ihåg det då?

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag kör på Stioxyl just nu, och visst hjälper det. Problemet ligger i att det torkar ut huden något enormt, och trots att jag kör på med återfuktningskräm varje morgon, och till om med vilar någon dag för att hjälpa huden, så flagnar den lite lätt, om man nu kan säga så. Mest vid käkbenen och ner lite på halsen, där jag har som mest finnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tipsa er alla om Gillette Fusion, grymt skön. Rakade nyss dom nedre delarna. Gudomligt hur skön den är.

Är det sant? Är lite sugen också, men känns onödigt att punga ut en, vad är det, 150:- för lite hårborttagning.

Vilken hade du innan? Har haft Gilette Mach III Turbo ett bra tag, och den är väl hygglig, om jag säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det sant? Är lite sugen också, men känns onödigt att punga ut en, vad är det, 150:- för lite hårborttagning.

Vilken hade du innan? Har haft Gilette Mach III Turbo ett bra tag, och den är väl hygglig, om jag säger så.

179 kostade den med batteridrift... Hade en Mach III tidigare, men blev less på den. Stort minus för fusion då det bara följde med ett blad, men den var lätt att rengöra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

179 kostade den med batteridrift... Hade en Mach III tidigare, men blev less på den. Stort minus för fusion då det bara följde med ett blad, men den var lätt att rengöra.

Palla punga ut så mycket pengar.

Har en Mach3 för ballen och Mach3 Power (den gröna med vibrator) för ansiktet.

Båda är helt okej för sina ändamål.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte Daxvax? :) , vad är fel med den? :mellow:

För att det är den sämsta skiten som någonsin sålts.. :mellow:

Dels så blir håret glansigt och ser fett ut, det täpper till hårsäckarna och det blir bara fult. Funkar endast för riktigt korta frisyrer men det är ändå inte bra.

Urban elements är det enda rätta :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...