Jump to content

Kroppshjälps-Tråden


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

EDIT: Jahapp, den är på rea nu med. :rolleyes: Fast bara blå. Och den är jävligt mycket snyggare på.

http://www.junkyard.se/street/product.aspx...=150&lcid=0

Jag tyckte att den var äckligt ful,

Jag gillar inte blå jackor och speciellt inte med röda linjer på!

Edit:

Orka ny sida,

+ svarta jackor är ballast!

Edit2: Yäääh!! sida 14 är min!

Redigerad av Littlemanie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o

Jaja, consider yourself warned. :)

Äsch, i åttan gillar man WE, så är det bara. :D

Hur gammal är du när du sitter i den där WE-tröjan och käkar kokosboll? :rolleyes:

Nejdå, jag har inte på mig WE för att alla andra har det, utan för att de har jäkligt schysta grejer. B)

Eller, jag kan inte säga "usch för det mesta WE".. Det är mest att folket som använder WE är allmänt blåsta och korkade, och att de flesta av deras kläder är riktigt tråkiga, till exempel t-shirt med tryck för flera hundra. Helt enkelt sånt som osäkra köper för att passa in.

Möjligt, men sådan är inte jag. :P

Men sure, visst finns det ljusglimtar även bland deras kläder. Men jackan var ful ;)

Kan hålla med att den är ful på bilden men som sagt så är den snyggare på. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gammal är du när du sitter i den där WE-tröjan och käkar kokosboll? :rolleyes:

Nejdå, jag har inte på mig WE för att alla andra har det, utan för att de har jäkligt schysta grejer. :)

Möjligt, men sådan är inte jag. :o

Kan hålla med att den är ful på bilden men som sagt så är den snyggare på. :D

Ne samme har inte fått den uppfattningen av dig heller, du verkar kunna föra dig utan ha en fet We-logga på bröstet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gammal är du när du sitter i den där WE-tröjan och käkar kokosboll? :rolleyes:

16 :)

Jag har inget emot WE, (har inget emot något märke, skulle jag tro). Jag bara mindes tillbaka till högstadiet då de första we-tröjorna kom och alla gick runt och såg likadana ut, men ingen brydde sig om det (förutom om någon köpte samma färg som någon annan). :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WE, allvarligt. Vem kastar ut några hundralappar på fula jävla tröjor? Allvarligt, en vanlig vit T-shirt med svart WESC text kostar på tok för mycket!

Så du köper hellre en vit tunn bomullströja från Lindeberg för 900:-? Eller varför inte en D&G kostym för hundratusentals kronor när du kan hitta en som ser likadan ut på Dressmann för 2000:-?

Sedan beror det också på att olika personer är villiga att lägga ut olika summor pengar på vissa saker. Så är det bara.

EDIT: Kebab: Nostalgi. :mellow: Fast jag gick väl i femman då eller något. Då visste man inte vad WE var. >_<

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså... va fan menar du? Nämnde han något alls om det där? Han sa bara att WE var alldeles för dyrt.

Han tycker att det är onödigt och lägga ut så mycket pengar på en sådan enkel och ful t-shirt enligt hans tycke. Kolla på vilket (dyrare) märke som helst, det är inte sällan du ser en helt vanlig vit t-shirt för runt 1000-lappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga om tatueringar. Hur är det med tatueringar på halsen? Hur många tatuerare är emot det? Jag är fast besluten att jag ska göra ett kors på halsen, höger sida, ganska högt, när jag fyller 18. Också vill jag skriva mitt namn i skrivstil på handleden, precis där handen börjar. Läste att dom flesta studior är emot tatueringar på halsen, varför det?

Eh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han tycker att det är onödigt och lägga ut så mycket pengar på en sådan enkel och ful t-shirt enligt hans tycke. Kolla på vilket (dyrare) märke som helst, det är inte sällan du ser en helt vanlig vit t-shirt för runt 1000-lappen.

Men han jämför ju inte med dyrare märken, det är du som gör det. Troligen tycker han även att de är alldeles för dyra. Han menar på att det är en helt vanlig t-shirt (vilka inte brukar kosta speciellt mycket).

Jag förstår mig faktiskt inte på dina inlägg, samuelszon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du köper hellre en vit tunn bomullströja från Lindeberg för 900:-? Eller varför inte en D&G kostym för hundratusentals kronor när du kan hitta en som ser likadan ut på Dressmann för 2000:-?

Sedan beror det också på att olika personer är villiga att lägga ut olika summor pengar på vissa saker. Så är det bara.

EDIT: Kebab: Nostalgi. :mellow: Fast jag gick väl i femman då eller något. Då visste man inte vad WE var. >_<

edit, samuelsson skulle inte förstå.

---

Jag nämnde aldrg någonting om Dolce&Gabbana eller JL, så vad är det du baserar ditt inlägg på?

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu får du dra tummen ur öronen ett tag, jag tycker att märkeskläder är för fula för att kosta så mycket. Men om vi säger såhär, jag har en T-Shirt från WE och en från något okänt märke som jag köpte för 50:- på en marknad som är bra mycket snyggare.

Samma med JL-munktröjor, vanliga svarta (t.e.x) hoods med ett vitt märke på bröstet, vad tar dom för det? Alldeles för mycket när man kan hitta billigare och snyggare i vilken affär som helst.

Finns väl några märkesplagg som är snygga och till ett vettigt pris, men dom är få.

Det finns asmycket snygga grejer för 50 spänn i mitt centrum, javisst. >_< Och de där JL-tröjorna är skitfula, men de kostar antagligen mycket för att de har en jäkla bra kvalitet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma med JL-munktröjor, vanliga svarta (t.e.x) hoods med ett vitt märke på bröstet, vad tar dom för det? Alldeles för mycket när man kan hitta billigare och snyggare i vilken affär som helst.

Finns väl några märkesplagg som är snygga och till ett vettigt pris, men dom är få.

De "vanliga" med JL märket på är så vanliga, vilket är lite synd, dock inte fula.

Visst kan man hitta billigare tröjor, men det är ju lite skillnad på kvaliteten också, aldrig haft en tröja som hållit färgen osv. så bra som min JL-tröja. Som förövrigt INTE är en "vanlig" med trycket på >_<

---

Sen är det väl helt enkelt lite olika, vissa kanske gillar att lägga pengar på kläder, behöver inte betyda att man försöker bevisa något. Trivs man i snygga, lite dyrare kläder så gör man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Upptäckte för ett par dagar sedan att jag var svullen på halsen, men bara på ena sidan. Mamma tror att jag måste plocka bort en halsmandel, eller vad det heter, någon som gjort det? Min systers ex-kille gjorde det och besvärades med att hosta blod i ca 2 veckor.

Är det vanligt? Vad kan man äta?

Berätta gärna lite :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkade skära mig med en kniv när jag skulle skära en bulle, sista dagen på praon.

Precis lite snett ner åt vänstra långfinget.

Mellan pekfingret och långfingret.

Det är cirka någon millimeter djupt och cirka 1-3 millimeter brett, och 1,5 centimeter långt.

Det har slutat att blöda och jag ser bara ett öppet sår.

Ska jag bara låta det vara och ta ett plåster eller ska jag till en läkare?

Kanske lite onödigt med ett inlägg, men jag vill inte att det ska bli inflekterat.

En sak till, jag råkade!

Är inte emo ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns asmycket snygga grejer för 50 spänn i mitt centrum, javisst. :) Och de där JL-tröjorna är skitfula, men de kostar antagligen mycket för att de har en jäkla bra kvalitet.

Haha, nyss fick jag för mig att det stod "Det finns asmycket snygga tjejer för 50 spänn i mitt centrum, javisst. :( " :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...