Jump to content

Kroppshjälps-Tråden


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Då är snarare det blåa Dax Vaxet som tapetklister, det röda är mer som smält socker.

Nej, det blåa är blankt, halkigt och allmänt slemmigt. Lite som vaselin, fast för håret.

Det röda är klibbigt (men även lite småflottigt), så länge man inte förvarar det på ett varmt ställe. Då blir det som det förstnämnda. :nuke:

Hur kan man få kuken att bli större?

http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/produc...he-jes-extender :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det blåa är blankt, halkigt och allmänt slemmigt. Lite som vaselin, fast för håret.

Det röda är klibbigt (men även lite småflottigt), så länge man inte förvarar det på ett varmt ställe. Då blir det som det förstnämnda. <_<

WTF? Tapetklister, är inte det ganska mjukt och slemmigt? :D Det röda är ju stenhårt, typ.

Varför ska man ha kuken större? Sålänge den inte är meningslöst utan istället är inom medelmåtten. Varför? Visst, tjejer tänder på det! :lol: Men enligt mig räcker det med random size. Skulle vilja ha en liten förminskning istället. :lol:

Kan faktiskt hålla med lite där. Men grabben kanske har en extremt liten, typ 5 cm. Jag skulle i alla fall vilja ha större då. :mellow:

EDIT: Jag glömde!

Klippte mig i onsdags, och det blev bra. Köpte vax också, d:fi extreme hold. :lol: Tack för hjälpen, alla.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan faktiskt hålla med lite där. Men grabben kanske har en extremt liten, typ 5 cm. Jag skulle i alla fall vilja ha större då. :ph34r:

Sant sant. Medelmåtten i svergie är väl 12-18 cm. 12 är ganska litet också, men om man har 15 och uppåt så ska man inte oroa sig. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har en fråga om tatueringar. Hur är det med tatueringar på halsen? Hur många tatuerare är emot det? Jag är fast besluten att jag ska göra ett kors på halsen, höger sida, ganska högt, när jag fyller 18. Också vill jag skriva mitt namn i skrivstil på handleden, precis där handen börjar. Läste att dom flesta studior är emot tatueringar på halsen, varför det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm hrm. Vad är rimligt att ge för en jacka? Den behöver varken överleva snöstormar eller isbjörnar. En helt vanlig jacka alltså.

Vad gav ni för era?

Jag gav 1600 för min. Jag tyckte det var dyrt, men en jacka ligger väl runt 1000 i alla fall

Edit: Jag pratar vinterjacka nu. :rolleyes:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...