Jump to content

Kroppshjälps-Tråden


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Jag gav 1600 för min. Jag tyckte det var dyrt, men en jacka ligger väl runt 1000 i alla fall

Edit: Jag pratar vinterjacka nu. :)

Jag ska också leta jacka snart. Priset kanske kommer bli runt 800, eller nåt.

Jäklans! Jag som trodde att man vanligast hostade upp sisådär 500:- för en jacka - MAX... Jaja, if I may cut the crap: Nu har jag raggat upp den här snyggingen (jackan 'faaast killen ser rätt fräsch ut han också :rolleyes: , vet bara inte vad de vill ha för honom' ) för 800:-. Är den värd sitt pris?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklans! Jag som trodde att man vanligast hostade upp sisådär 500:- för en jacka - MAX... Jaja, if I may cut the crap: Nu har jag raggat upp den här snyggingen (jackan 'faaast killen ser rätt fräsch ut han också:rolleyes: , vet inte vad han kostar bara' ) för 800:-. Är den värd sitt pris?

Helt okej jacka, men du kan hitta snyggare för åttahundra.. Kan kolla runt lite, vänta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklans! Jag som trodde att man vanligast hostade upp sisådär 500:- för en jacka - MAX... Jaja, if I may cut the crap: Nu har jag raggat upp den här snyggingen (jackan 'faaast killen ser rätt fräsch ut han också:) , vet bara inte vad de vill ha för honom' ) för 800:-. Är den värd sitt pris?

Haha. :o

Ska du köpa vinterjacka så här års? :rolleyes:

..annars tyckte jag att den var snygg.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt okej jacka, men du kan hitta snyggare för åttahundra.. Kan kolla runt lite, vänta :o

Tack gärna. Men du ska veta att jag har en viss fetisch för olivgröna kläder, så att få mig att vända blickan från min rackare kan nog vara knivigt.

Edit: Som sagt, OLIVGRÖNT!1!!

Haha. :)

Ska du köpa vinterjacka så här års? :rolleyes:

..annars tyckte jag att den var snygg.

Den där kan väl knappast räknas som vinterjacka?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv ska jag köpa en kepa nu när det börjar gå mot sommaren, då min gamla har börjat blivit lite väl sliten.

Vill ha en vit och ganska stilren, så därför funderar jag starkt på den här: http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...411&lcid=31

(Den är svart på länken, men den går att köpa i vitt också.)

Tycks? :rolleyes:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv ska jag köpa en kepa nu när det börjar gå mot sommaren, då min gamla har börjat blivit lite väl sliten.

Vill ha en vit och ganska stilren, så därför funderar jag starkt på den här: http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...411&lcid=31

(Den är svart på länken, men den går att köpa i vitt också.)

Tycks? :)

Keps=dåligt. Kan inte hjälpa dig, tycker lika illa om alla :o

Åh, jag blir sugen på jackan jag tipsade Corleone om själv nu.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs mitt inlägg innan :)

Denna är grön.. http://se.zoovillage.com/store/productdeta...&ListType=0

men inte lika snygg på långa vägar :rolleyes:

Hm. Kalla mig svårflörtad, men nej tack, tack ändå. Det blir den jag skickade länk till. Mamma lovade att lägga ut en liten slant också.

Mjo, är rätt säker på at den är det. Annars skulle den inte vara på rea vid det här laget.

sad.gif

Tihi. Förlåt mig. Får bli den ändå. Utseende prioriteras.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklans! Jag som trodde att man vanligast hostade upp sisådär 500:- för en jacka - MAX... Jaja, if I may cut the crap: Nu har jag raggat upp den här snyggingen (jackan 'faaast killen ser rätt fräsch ut han också:rolleyes: , vet bara inte vad de vill ha för honom' ) för 800:-. Är den värd sitt pris?

Köpte en ganska najsig WE-jacka på NK förra sommaren för 600:-, var halva priset. Den är lite beige, men finns i olivgrönt också. :o Perfekt som vårjacka.

Och jag har för övrigt fetisch för WE.

EDIT: Jahapp, den är på rea nu med. :) Fast bara blå. Och den är jävligt mycket snyggare på.

http://www.junkyard.se/street/product.aspx...=150&lcid=0

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte en ganska najsig WE-jacka på NK förra sommaren för 600:-, var halva priset. Den är lite beige, men finns i olivgrönt också. :o Perfekt som vårjacka.

Och jag har för övrigt fetisch för WE.

EDIT: Jahapp, den är på rea nu med. :rolleyes: Fast bara blå. Och den är jävligt mycket snyggare på.

http://www.junkyard.se/street/product.aspx...=150&lcid=0

Usch för jackan och usch för det mesta WE :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch för det mesta WE? :o Varför då?

De har sjukt mycket snygga grejer. Randigt, schysta jeans, stickade tröjor, ja allt! Jävligt snygga street kläder.

Deras lite mer udda grejer är jävligt snygga också. :)

Eller, jag kan inte säga "usch för det mesta WE".. Det är mest att folket som använder WE är allmänt blåsta och korkade, och att de flesta av deras kläder är riktigt tråkiga, till exempel t-shirt med tryck för flera hundra. Helt enkelt sånt som osäkra köper för att passa in.

Men sure, visst finns det ljusglimtar även bland deras kläder. Men jackan var ful B)

Kebab: Gissa vem som har en WE-kofta på skolfotot i åttan? :rolleyes: Jag sitter här och försöker verka grym men jag snackar bara från egna erfarenheter. Jag var inte bättre själv :D

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...