Jump to content

Kroppshjälps-Tråden


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Kan en lins hamna bakom ögat? Min högra satt inte där den skulle när jag vaknade och det skaver så där obekvämt bakom ögat :/

Inte rakt bakåt i varje fall, men den kan glida lite i sidled, kolla dig själv i spegeln nogrant på ögat och se om du ser kanterna på linsen mot det vita.

Då tar du bara tag i linskanten och drar den till iris igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vet ju hur ofta jag brukar tvätta min, men inte hur ofta ni brukar tvätta er... Det hade varit läskigt ju :angry:

Hur ofta brukar ni duscha då? om ni nu tvttar den varje gång ni duschar?

Varje dag som oftast. Men ibland (allt oftare nu för tiden eftersom jag går upp så tidigt på morgonarna) så nöjer jag mig med att blöta håret och tvätta mig i ansiktet och under armarna.

Men det går aldrig mer än två dagar utan dusch. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man fråga en privat fråga? :angry: Eller kommer ni hänvisa mig till Ungdomsmottagningen och släppa ut muppiga kommentarer som "fråga din mamma" etc.?

Fråga på...

*Undrar var någonstans "Sex och kärlek"-tråden försvunnigt... kommer ihåg den* :angry:

I FOUND IT!

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...232&st=2520

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje dag som oftast. Men ibland (allt oftare nu för tiden eftersom jag går upp så tidigt på morgonarna) så nöjer jag mig med att blöta håret och tvätta mig i ansiktet och under armarna.

Men det går aldrig mer än två dagar utan dusch. :angry:

Fan nu känner jag mig smutsig, ibland går det upp till 5-6 dagar om jag inte träffar tjejen..

är jag med tjejen blir det la en gång före varje mys-stund.

Sniper: Hur ofta brukar du tvätta dig där nere? (alltid undrat) Och gillar du ha det utan eller med hår? (ursäkta om mina frågor är för framfusiga, inte meningen att vara inkränktande)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan nu känner jag mig smutsig, ibland går det upp till 5-6 dagar om jag inte träffar tjejen..

är jag med tjejen blir det la en gång före varje mys-stund.

Sniper: Hur ofta brukar du tvätta dig där nere? (alltid undrat) Och gillar du ha det utan eller med hår? (ursäkta om mina frågor är för framfusiga, inte meningen att vara inkränktande)

:angry:

Passa på att fråga i Sex och sånt :angry:

Menmen..

.Varje dag

.Inte för långt, inte "rakat"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis.. Man brukar tvåla hela kroppen när man duschar ju :( Även i skrevet.

Öh? :angry:

Fråga på...

*Undrar var någonstans "Sex och kärlek"-tråden försvunnigt... kommer ihåg den :angry:

Vad bra då. :lol:

Jo, jag undrar detta:

Varje gång man är nyrakad där nere är det inga utslag alls. Däremot efter en dag eller två, börjar dessa röda prickar träda fram (alltså i och med när håret börjar komma igen). Sedan efter 1-3 dagar försvinner dem igen.

Är det just när håret växer ut igen det blir lite irriterat och rött? Jag är inte speciellt orolig eller tror att det är något farligt men det är intressant och veta.

Kan även tillägga att jag smörjer regelbundet in det rakade området med en parfymfri hudkräm.

EDIT: Såg att du, Sniper, postade länken till den andra tråden. Men vafan, detta har ingenting med sex eller kärlek att göra och så har jag ju redan skrivit. :lol:

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh? :angry:

Vad bra då. :angry:

Jo, jag undrar detta:

Varje gång man är nyrakad där nere är det inga utslag alls. Däremot efter en dag eller två, börjar dessa röda prickar träda fram (alltså i och med när håret börjar komma igen). Sedan efter 1-3 dagar försvinner dem igen.

Är det just när håret växer ut igen det blir lite irriterat och rött? Jag är inte speciellt orolig eller tror att det är något farligt men det är intressant och veta.

Kan även tillägga att jag smörjer regelbundet in det rakade området med en parfymfri hudkräm.

EDIT: Såg att du, Sniper, postade länken till den andra tråden. Men vafan, detta har ingenting med sex eller kärlek att göra och så har jag ju redan skrivit. :(

Jag får det elikadant, men dessa sitter kvar lite fler dagar än 3. Kliar inte, men känns sååå underbart när man kliar med hela byxan :lol:

Vt inte vad det är, kan vara att det har blivit smuts i själva hålet där håret ska komma ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...