Jump to content

Kroppshjälps-Tråden


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Bra tråd :huh:

Tänkte boka klipptid i mån, Men kan inte komma på vad jag vill ha för frisyr. Vill ha en stilren lagom kort frissyr.

Nån som har något förslag?

Den frisyren som jag har kört med på sistonde passar jäkligt bra på mig, men annat är det kanske på dig. :)

Lite Fernando Torres-inspererat, kort på sidan och rufsigt där uppe. Om du är hos en ganska okunnig frisör, be han/hon att INTE ta maskin, blir det fult och upprakat. Lite längre där bak skall det vara.

Bilder: Torres 1

Torres 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har länge velat göra dreads, men tyckt att jag har för kort hår... Hur långt hår borde man ha innan man gör dom? Och, vad kostar det att göra hos en frisör? :(

Beror på hur långa dreads du vill ha. En dreads blir 1/4 längd av ditt orginalhår..

KalleR och Tweak

Det låter som en bra idé, men om tråden fortfarande har kvar "kroppshjälp". Finns nog en del som behöver hjälp med saker ang. kroppen.

Zcruwen

Finns en salva på apoteket som heter Stioxyl 5% och den är rena dundersalva. Hade väldiga problem med finnar förut och fick tipset om den salvan, och den är perfekt tycker jag. Men se till att ta Stioxyl 5% och inte 10%, för sistnämda är väldigt starkt och ska bara användas ifall man använt 5% ett tag.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KarlR är skitsnygg, not...

Mogna killen. Och tyvärr så är jag inte på solskenshummör. Så när du är allmänt dyrg och bara postar i denna tråden för att sabba så får du stå ditt kast. Välkommen tillbaka att posta om 2 dagar.

Gå och onanera med dina egna tårar som glidmedel eller nåt.

Och ja, jag är maktmissbrukare, och ja hata på du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ngt mörk och sne bild (your beutiful fuck :wub: ), annars kanon! ;) (Du som brukar vara så petig med andras foton menar jag :wacko: )

Haha ja just det, jag kritiserade din svampbild lite...

Bilden var inte tänkt att vinna tävlingar med, vilket du nog förstår :o , utan endast för att få igång lite diskussion, och showa min nya slipover :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kvällens utstyrsel + rock när jag vistades utomhus.

Ärligt, så gillar jag inte brats (wannabe brats) stilar, men den där såg väldigt bra ut.

Nu tycker väl du att du klär dig mainstream eller nått, och det får du ju göra. :shifty:

Kan även säga att jag klär mig surf blandat med skate & lite "mainstream"

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klär mig inte brattigt :shifty: Klär mig stilrent/propert när jag känner för det (i gårdagens fall pga polares födelsedag), men skulle aldrig betala 3ggr så mkt för att det är en lyle&scott fågel på bröstet eller liknande.

Även jag klär mig ofta skate/surfaktigt. Åker ju även skateboard och wakeboard på sommrarna evilgrin39_745831_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...