Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Du börjar växa upp, det är det.

Och jag som knappt kan Alfabetet :) (bytte skola som litten och det gick snet och sen des har allt gåt neråt :P )

Jag börjar annars tappa känslan för ålder eller någonting kommer fan slutta med att jag bara sitter här och glor på skärmen framför.. skärmsläckaren :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag som knappt kan Alfabetet :) (bytte skola som litten och det gick snet och sen des har allt gåt neråt :D )

Jag börjar annars tappa känslan för ålder eller någonting kommer fan slutta med att jag bara sitter här och glor på skärmen framför.. skärmsläckaren :) .

Sådär illa stavade du inte nyss :) .

Vad har din utveckling och ditt alfabetkunnande med din julstämning att göra ?

Ju äldre man blir desto mer inser man vad julen innebär och att det inte är så fantastiskt som man tyckte när man var liten. Bara massa slit och släp och jobbiga julhandlanden, massa oro över vad man sak köpa hit och dit eftersom alla säger att de inte vill ha något.

Nej tacka vet jag när man var liten och julen bara var till för att man skulle få god mat och julklappar.

Hur många är det här som följer årets julkalander på TV:n? Skulle vara snällt om nån kunde berätta vad den handlar om isf, om den är bra etc.

Jag "följer" bara radions julkalander :P

Jag följer inte heller julkalendern, följde den i sjuan lite halvt, sedan dess har jag inte sett ett enda avsnitt.

Jag tänker varje år att jag åtminstone ska se början och kolla om den är något, men det blir aldrig så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stämmer.

Handlar om Lasse och Maja som startar LasseMajas detektivbyrå. För polismästaren i stan vill sätta upp julspel och då får barnen rycka in och lösa brotten istället ^^

Den....suger.

Men för några år sedan var det en bra Håkan bråkan om någon minns den :P

Sunes jul Är också väldigt bra :)

Julbocken >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lusserkatter bakade - lusserkatter uppätna - FY SATAN VAD GOTT! :P

Vill bara ha mer och mer nu... Men vi måste spara till Lucia. >_<

Instämmer till 100 procent..= :) = :'(

Förresten så är Håkan Bråkan den sämsta julkalendern som har producerats.. Det var t.o.m. sämre än Dieselråttor och sjömansmöss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...eller...eller... :'( ...Greveholmsskiten... :) :'(

Den är ta mig fan den bästa julkalendern jag kan komma på under mina 16 år efter Sunes jul. En tjejkompis köpte sedan filmen, kommer ihåg när hon jag och en annan kompis var hemma hos henne och kollade på den, och vi var rädda för skelettet :P .

Annars var den där julen på Liseberg bra enligt vad jag kan minnas. Men då var jag så liten så alla barnprogram var väl bra.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som var förra året var fan en skam för Sverige!

Höjdarna var ju balla ju. Speciellt Lipton. :)

De var ju så jävla sjuka också.

"Vad har Lipton i sitt kylskåp? Är det en bågfil? Är det en nämndeman? Nej, det är en lampskärm!"

"En lampskärm! En lampskärm! En lampskärm!" (sjunges av dansande snögubbar i kylskåpet).

... Nu lade jag in lite egna ord, men vafan. :P

Jag har inte tittat på julkalendern ett dyft i år. Julkalender- skeppet har liksom seglat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...