Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

A.A. har blivit ganska duktig på att spamma nuförtiden.. väldigt ironiskt då du är nazipolizei no.1

Spamma är inte att gå offtopic lite grann i en tråd.

Han är absolut inte den hårdaste av Moderatorerna. Igen är överdrivet hård över lag, men allas vår StellHell kan ju få ett av sina berömda ryck lite då och då... :lol:<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du som gillar att skriva så mycket; svara på min fråga istället.

'tschuldigung. Ögnade igenom frågan lite snabbt och visste inte vad jag skulle svara. Trodde att du var ironisk eftersom jag skrev "Tji, fick ni - ni som sa att man inte kunde få det i min ålder". :huh:

Nåväl:

Jo, man kan ha Visakort i min/din/våran ålder, men det är självklart ingen kredit bunden till det. Kanske beror på vilken bank man har, i och för sig. Jag har Handelsbanken, funkar finfint. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...

Ser inte fram emot julen speciellt mycket i år. All god mat och långt lov är såklart härligt, men själva julfirandet, nah. Gillar inte stressen, gillar inte hur affärerna börjar sälja julskräp typ 2 månader före julafton, gillar inte ursprunget...

Min familj har kommit överens om att skära ner ganska rejält på julklapparna i år - skönt. :confused:

EDIT: Ser fram emot att krossa min kusin i våran årliga pingismatch. Han vann förra året... :wub:

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Runt den 20:e december så kanske man har fått lite julkänsla, men nu och fram tills dess, nej nej.

Hatar stressen runt jul också, gå längst Drottninggatan dagarna innan är självmord, räcker med att gå in en galleria någonstans, helt omöjligt att ta sig fram och hitta det man vill ha.

Men visst är julafton mysig när släkten är samlad och man äter julbord och pratar, ser på tv och öppnar julklappar.

Men det kommer ju inte slängas ut några enorma summor på julklappar i år i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...