Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Idag var jag och två till och köpte julmat med rektorn. Imorgon ska vi äta den. :)

Älskar min skola, förresten. Det snålas tamefan inte på något. Jag hade förväntat mig att vi skulle köpa det billigaste av allt, men rektorn sa "Äsch, det där smakar inget bra, den här sorten är mycket bättre" om det mesta. :wub:

Vi köpte t.o.m. lax för 150 spänn :D

Så nu har jag i princip lov. Hade sista provet (andra på hela terminen, btw. :) ) idag. OCh imorgon ska vi bara äta julmat och slappa. Och på torsdag vet jag inte vad som händer, men det blir väl slappt som vanligt.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt någonting annat ändå. :lol:

Enligt mig är jag nöjd med att vi firar jul före nyår.

Det gör ju de också...väldigt långt före :wub:

Jahapp i år ska jag till farmor dagen innan mormor på julafton och en annan släkting dagen efter. Där rök de mysiga stunderna hemma med familjen :) Vet dock att en ny dator kommer vänta på mig när jag väntar på söndag så det kommer bli en mysig jul ändå ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis Kebab. Du är nu utsedd till årets mest pratsamma julkompis här på furmet i och med att du är den första att ha skrivit 20 posts i jultråden.

Från mig - Till dig, en Riktigt - God - Jul!

Vi hade Julbord på skolan idag och Fy fabian vad gott det var :)

Min kompis kunde knappt gå tbx till skolbyggnaden.

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill också ha en jul hälsning. :'(

Je, nu är det icke många dagar kvar till den goda maten och den goda drycken. usch, ryser så gott det ska bli.

Nu ska jag tydligen vara tomte åt småbrödarna också, full tomte. Häärligt.

Hahaha now we are talking Bad santa :)

Och du kan få en julhälsning från mig.

Från mig till dig, en riktigt hjärtlig jul.

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

elevrådet.

Där var man med bara för att få pass till olika uteställen under gymnasietiden.

Absolut inget annat... :D

Åh! :wub:

Kan man få det? :)

Grattis Kebab. Du är nu utsedd till årets mest pratsamma julkompis här på furmet i och med att du är den första att ha skrivit 20 posts i jultråden.

Från mig - Till dig, en Riktigt - God - Jul!

Tackar. Men om du kollar i början av tråden så handlar mina flesta inlägg om att jag verkligen inte ville ha någon jul/vinter. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade Julbord på skolan idag och Fy fabian vad gott det var :wub:

Min kompis kunde knappt gå tbx till skolbyggnaden.

Gott - Fan att jag hade huvudvärk idag!

Kunde knappt gå... - Haha, vilken tur att jag hade huvudvärk idag.

Tackar. Men om du kollar i början av tråden så handlar mina flesta inlägg om att jag verkligen inte ville ha någon jul/vinter. :)

Det var att du inte ville ha någon snö... Ekker någonting sånt. Och det var då. Nu är du, du. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gott - Fan att jag hade huvudvärk idag!

Kunde knappt gå... - Haha, vilken tur att jag hade huvudvärk idag.

Det var att du inte ville ha någon snö... Ekker någonting sånt. Och det var då. Nu är du, du. :)

Ja du vet hur*borta*/äter :lol:

Btw så har snönn kommit nu w00t!

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var att du inte ville ha någon snö... Ekker någonting sånt. Och det var då. Nu är du, du. :lol:

Hehe, sant. Men så startade du ju också tråden Oktober. :wub:

Att beropå det så snöade det lite idag. Övergick dock till regn. :'(

Nu vill jag faktiskt ha snö. Iallafall i någon vecka framöver.

Edit till A.A: Så då finns det tydligen vissa fördelar med kommunala skolor trots allt. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag tydligen vara tomte åt småbrödarna också, full tomte. Häärligt.

Haha, det där får mig att tänka på när min mormors kusin Henry var tomte åt mig och min lillebror för sisådär 7 år sedan...

Han var så full att han ramlade 2 gånger på vägen in. :) Först utanför trappen, då han halkade på isen har jag för mig det var. Och sedan när han var inne ramlade han också, och roligast var det när han skulle läsa upp julklapparna... :lol: Sluddrade så att man inte hörde, och svärde gjorde han också, just för att han inte kunde läsa riktigt vad det stog.

Edit: Och här kom det snö idag faktiskt, äntligen!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...