Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Så gör även vi.

Morsan gillar inte julgrannar, barrar så innihelvete säger hon. :lol: Så därför sätter vi upp våran sent.

Hehe, det kanske är därför vi gör det med. :)

Men de senaste året har mor och far köpt någon über-utomordentlig-lyx-gran som i princip inte barrar alls. :rolleyes:

Jag har undersökt flera gånger, och jag kan försäkra att den inte är gjord av plast. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, det kanske är därför vi gör det med. :lol:

Men de senaste året har mor och far köpt någon über-utomordentlig-lyx-gran som i princip inte barrar alls. :rolleyes:

Jag har undersökt flera gånger, och jag kan försäkra att den inte är gjord av plast. :)

Coolt, pris på den? :D

Oh, plastgran är fult.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men de senaste året har mor och far köpt någon über-utomordentlig-lyx-gran som i princip inte barrar alls. :lol:

Jag har undersökt flera gånger, och jag kan försäkra att den inte är gjord av plast. :)

Vi hugger våran egen gran. :rolleyes: Och dom börjar barra redan innan man satt dom i julgrans foten. :'(

Kanske ska försöka få morsan att skaffa en liknande gran då, så att vi får julstämmning här i huset tidagare än dagen före. :D

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hugger våran egen gran. :rolleyes: Och dom börjar barra redan innan man satt dom i julgrans foten. :'(

Kanske ska försöka få morsan att skaffa en liknande gran då, så att vi får julstämmning här i huset tidagare än dagen före. :)

Bah, julstämning är ju när man skaffar den nån dag innan jul :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, nog måste den vara senast då uppesittarkvällen på Bingolotto är allt, och då julskinkan ligger i ugnen. :rolleyes: Det är då julstämningen når sitt antiklimax. :D

Åh, när man får provsmaka skinkan när den är alldeles ny-ugnad.. :lol: Fan dan före dopparedan är nästan trevligare än självaste dagan D. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, när man får provsmaka skinkan när den är alldeles ny-ugnad.. :lol: Fan dan före dopparedan är nästan trevligare än självaste dagan D. :)

Oh, ja! :D Varm julskinka på hårdmacka... <3 Haha, ja, nu när du säger det. Det är nästan höjdpunkten. :D

Fast all julmat på doppar-dan går inte heller av för hackor... ^_^ Prinskorvar, köttbullar, revbenspjäll... you name it. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, ja! :lol: Varm julskinka på hårdmacka... <3 Haha, ja, nu när du säger det. Det är nästan höjdpunkten. :D

Och senap! Glöm för allt i världen inte senapen! Starksöt, ljuvlig whiskeysenap! :)

Fast all julmat på doppar-dan går inte heller av för hackor... :D Prinskorvar, köttbullar, revbenspjäll... you name it. :rolleyes:

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morsan gillar inte julgrannar, barrar så innihelvete säger hon. :rolleyes: Så därför sätter vi upp våran sent.

Varför barrar inte våra grannar :ermm: Jag vill också ha barrande grannar, jag ska gå direkt över till dem och fråga hur det blir med barrandet i år.

Mjo, nog måste den vara senast då uppesittarkvällen på Bingolotto är allt, och då julskinkan ligger i ugnen. :shifty: Det är då julstämningen når sitt antiklimax. B)

Antiklimax ? Är du säker på det ?

whiskeysenap??

Du förstår att Kebab är ett riktigt fyllebarn, någonstans långt bak i tiden gick det åt fel håll, nu vill vi bara ha tillbaka den gamla spralliga kebab, inte suparen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...