Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det bästa med julen är att man frå träffa hela släkten en gång om året och äta farmors underbara köttbullar m.m.

Presenterna var julens höjdpunkt vid yngre ålder. Men nu avstår jag helst. Man får så rackarns mycket, utan att ge tillbaks nåt. Nån present blir det väl, men till hela släkten.

Det får jag ju iofs kompensera vid 25 års ålder när dom får barnbarn och jag har jobb (förhoppningsvis). Så jag är deras tomte, precis som barnbarnens föräldrar var min.

En ond cirkel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle behöva lite tips på julklappar till en mormor, farmor, moster, farbror, etc. (alla de närmaste i släkten alltså). Helst skulle jag vilja köpa dom nått fint allihopa, men det blir nog lättare om jag skaffar fram lite musikalbum till vissa också... Så ge gärna förslag på album m.m. att ge bort.

Musikalbum?

Absolute Relax funkar ju alltid :) .

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höjdarna var ju balla ju. Speciellt Lipton. :)

De var ju så jävla sjuka också.

"Vad har Lipton i sitt kylskåp? Är det en bågfil? Är det en nämndeman? Nej, det är en lampskärm!"

"En lampskärm! En lampskärm! En lampskärm!" (sjunges av dansande snögubbar i kylskåpet).

... Nu lade jag in lite egna ord, men vafan. :)

Jag har inte tittat på julkalendern ett dyft i år. Julkalender- skeppet har liksom seglat.

Det är ju det som är så sjukt.. Höjdarna gick förrförra året. :) Jag tänker också som att det var förra året. ;)

Förra året var det något om en grabb som fick en fotboll över huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag ska säga sanningen så är nog den här sämst hittils :)

Näh, den är lika mysig och förutsägbar som en julkalender ska vara. Att den är lite småfjantig hör inte hit - Den är ju trots allt riktad åt barn.

Jag ger den tummen upp! (Även fast jag bara har sett tre avsnitt)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näh, den är lika mysig och förutsägbar som en julkalender ska vara. Att den är lite småfjantig hör inte hit - Den är ju trots allt riktad åt barn.

Jag ger den tummen upp! (Även fast jag bara har sett tre avsnitt)

Mm...Men den bästa någonsin är ju Julbocken på 5:an....den gick förra året och året innan :)

Någon som sett den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää, du är bortskämd :shifty:

Är jag? jaså. ska bara iväg och köpa jul klappar åt 4 ungar senare och sen till min mamma och min pappa.

Att få Xbox 360+ett spel kan knappast vara något Särskilt... Bland annat så är min födelse dag presis efter julen (5 jan) och då kommer jag inte få ett skit.

Eller är du bara avundsjuk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk ändå vilken tur vi har som firar jul 24e dec. Jag har hört att dem firar den 7-8 Jan i ryssland. :)

På vilket sätt är det tur ? Jag tror de sitter och skrattar åt oss i Januari för att vårat redan är över.

Det spelar ju ingen roll vart på året julafton ligger igentligen, det är ju lika långt mellan julafton ändå ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vilket sätt är det tur ? Jag tror de sitter och skrattar åt oss i Januari för att vårat redan är över.

Det spelar ju ingen roll vart på året julafton ligger igentligen, det är ju lika långt mellan julafton ändå ?

Jag har inte sagt någonting annat ändå. :)

Enligt mig är jag nöjd med att vi firar jul före nyår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...