Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Flitige jävel.

En annan gör icke ett skit här hemma.

...Nej det kan jag tänka mig! Det överlåter du väl åt din sambo!? Stackars sate...

Waah, min sambo kom in och såg vad jag skrev. Jag känner igen mig i din situation A.A, jag är också en mansgris. (så, nu har jag skrivit det, kan du gå ut ur datorrummet nu tack.) :wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Nej det kan jag tänka mig! Det överlåter du väl åt din sambo!? Stackars sate...

Waah, min sambo kom in och såg vad jag skrev. Jag känner igen mig i din situation A.A, jag är också en mansgris. (så, nu har jag skrivit det, kan du gå ut ur datorrummet nu tack.) :wub:

Preeecis. Nej men va fan, jag sa att det hade räckt med en granajävel. Men nää. Det ska pyntas. Så jag fick sätta upp granen men hon tog resten.

Haha, du fick vika dig för annars hade du inte fått nått ikväll! TÖNT! ^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Preeecis. Nej men va fan, jag sa att det hade räckt med en granajävel. Men nää. Det ska pyntas. Så jag fick sätta upp granen men hon tog resten.

Haha, du fick vika dig för annars hade du inte fått nått ikväll! TÖNT! ^_^:)

Hahaha! Brukar också kör med den ursäkten!

"-Tvättas?! Nej kläderna behöver inte tvättas, bara lufta dem på balkongen så är de som nya!"

"-Ja, då gör jag det då!!" :)

Hehe ja de har ett visst övertag ibland, det håller jag med om A.A. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Brukar också kör med den ursäkten!

"-Tvättas?! Nej kläderna behöver inte tvättas, bara lufta dem på balkongen så är de som nya!"

"-Ja, då gör jag det då!!" ^_^

Hehe ja de har ett visst övertag ibland, det håller jag med om A.A. :wub:

Här hemma luktas det på kläderna.. Inte så värst poppis..

Dom har alltid övertaget. Men klart, man har ju sina små knep.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[Vice. inför hans sambo]

Nu börjar det tagga ihop sig hära. Fick en present i förskott av en kompis. En jättestor geleråtta. Jag har redan ätit upp svansen!

--

Fram med tomteluvorna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[Vice. inför hans sambo]

Nu börjar det tagga ihop sig hära. Fick en present i förskott av en kompis. En jättestor geleråtta. Jag har redan ätit upp svansen!

--

Fram med tomteluvorna!

Hur är det med snön uppe i norrland, går skotrarna varma...?

---------------

Här hemma har nästan all den lilla snö som kom försvunnit... ^_^ Och det skulle bli plusgrader på julafton. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag har jag fått min första julklapp!

En kompis hade tagit mod till sig och beställt en fin sak till mig.

Så nu ska jag inte vara sämre, han ska få en likadan ^_^

Just det, det jag fick var 1 st teleskopbatong.

Vad man nu kan använda den till :wub:

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tacka fan för att man har handtag på skiten ^_^

Lite segt bara, den går ju under brott mot knivlagen...

Men har redan bestämt mig för att den får ligga i bilen.. Kan alltid vara bra att ha... :)

Har funderat på det med... när jag skaffar bil. Att bygga en hållare till den nere vid benen någonstans. En polare kör omkring med en golfklubba i kofferten, känns inte helt optimalt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är ni så rädda för, egentligen? :wub:

tja... Polaren med golfkubban blev hotad med kniv i mcdriven vid Giraffen. Men hann få upp rutan precis innan snubben skulle in med kniven i bilen.

Jag känner mig inte speciellt rädd, men det kan ändå vara bra att ha.

Jag är inte rädd för att huset ska brinna ner, men har en brandvarnare ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tja... Polaren med golfkubban blev hotad med kniv i mcdriven vid Giraffen. Men hann få upp rutan precis innan snubben skulle in med kniven i bilen.

Jag känner mig inte speciellt rädd, men det kan ändå vara bra att ha.

Jag är inte rädd för att huset ska brinna ner, men har en brandvarnare ändå.

Okej, polaren med golfklubban kan jag väl förstå, men jag ser det inte som en lösning att ha en batong eller liknande "ifall att".

Bra poäng med brandvarnaren, dock kan den varken skada dig själv eller någon annan, och den är inte olaglig (jag säger inte att det är fel eftersom det är olagligt, men man kan ju förstå varför lagen finns till :wub:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...