Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tacka fan för att man har handtag på skiten :wub:

Lite segt bara, den går ju under brott mot knivlagen...

Men har redan bestämt mig för att den får ligga i bilen.. Kan alltid vara bra att ha... ^_^

Du ska passa dig noga för att låta en polis se den. Det var ju en kille som åkte dit för att han hade baseball-slagträ i sin bil. Han hade bevis på att han spelade baseball och att han använde den där, men eftersom han hade den inom armlängds avstånd så han kunde nå den snabbt så fick han böta en mindre summa.

Jag tror han fick böta, kommer inte riktigt ihåg vad våran lärare sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ett brev i mitt namn på posten idag. Mamma öppnade det (självklart) inte. När jag öppnar det hittar jag ett Visa-kort där i. Jag säger "Jasså, så ni fixade ett Visa åt mig iallafall?"

Mamma slänger sig fram och rycker åt sig brevet. ^_^ "Glöm bort" sade hon. :)

Det var faktiskt jävligt kul att hon inte ens fattar att det var en "julkapp" som låg i brevet. Grymt klantigt.

Så nu vet jag att jag får ett Visa i julklapp (Tji, fick ni - ni som sa att man inte kunde få det i min ålder). Eller julklapp, förresten.. Det är ju i princip gratis, så jag antar att jag "bara får det" eller vad man ska säga. Förstår dock inte varför de måste vänta till julafton med det. :wub:

Var förresten en avi i mitt namn med posten idag med, så jag gissar att de har gjort ett id-kort åt mig med. (Har hittills klarat mig utan ett sånt.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska passa dig noga för att låta en polis se den. Det var ju en kille som åkte dit för att han hade baseball-slagträ i sin bil. Han hade bevis på att han spelade baseball och att han använde den där, men eftersom han hade den inom armlängds avstånd så han kunde nå den snabbt så fick han böta en mindre summa.

Jag tror han fick böta, kommer inte riktigt ihåg vad våran lärare sa.

Jo, som jag skrev förut. Batong går under knivlagen.

Far är polis min vän :wub:

Det han inte vet det lider han inte av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, där fick ni A.A, Stellhell och KalleR!!! ^_^:)

---

Shiit, inte köpt/ tänkt ut en enda julklapp än. :)

Blanda inte in Stell i detta.

Okej får väl varna Kalle då...

EDIT: :wub: ähh, gick fan inte... Jaja, får jag skita i det då. Men anklaga mig inte, för jag har försökt.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...