Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Det är självklart trist att de skjuter upp det. Men i all ärlighets namn ser jag hellre en finslipad slutprodukt som blir försenad, än en hastigt portad produkt som är full av buggar som gradvis patchas bort.

Absolut! Samtidigt tycker jag att det är rätt bull att de inte kan uppskatta problemen bättre... det är ju uppenbarligen något som krånglar, varför inte ge dem ordentlig med tid och säga sex månader istället för att skjuta fram någon månad i taget. Rent PR-mässigt är det ju visserligen bättre (all PR är bra PR)... det kanske är den strategin de kör med men det vore rätt lågt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA V till PC kommer ju ändå vara ett lika bra spel om 5 år, så vad gör det att man får vänta i några månader extra? B)

-

Jag vill klaga på Göteborg och göteborgare. Mygelstaden nummer ett.

"Dricka bira o ha de gött, gå på bidrag o rösta rött, för de e så man gör i staden göteborg" :whistling:

Hata gais

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Vill klaga på Twitch.TV som allra hjärtligast ~tvingar~ mig till att byta lösenord för att jag ~tydligen~ råkade skriva fel lösenord lite för många gånger för ett par dagar sedan men till slut ~ändå~ kunde logga in men sedan dess blivit utloggad och behöver vänta på ett mail som tar sin ~lilla~ tid.

~edit~

Vill klaga på mig själv för jag besitter 0% tålamod.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker öppna de olika jackorna i egna flikar. :(

https://stayhard.se/jackor?page=2&sort=news

Fungerar utan problem för mig i firefox :)

Vill klaga på Twitch.TV som allra hjärtligast ~tvingar~ mig till att byta lösenord för att jag ~tydligen~ råkade skriva fel lösenord lite för många gånger för ett par dagar sedan men till slut ~ändå~ kunde logga in men sedan dess blivit utloggad och behöver vänta på ett mail som tar sin ~lilla~ tid.

~edit~

Vill klaga på mig själv för jag besitter 0% tålamod.

Du vet väl att twitch blev av med alla lösenord och återställde alla lösenord? Så alla måste byta lösenord, därför det tar sådan tid.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet väl att twitch blev av med alla lösenord och återställde alla lösenord? Så alla måste byta lösenord, därför det tar sådan tid.
Aha. Nä, det har jag inte fått veta någonstans i från. Klickade i fel lösenord några gånger (måste råkat ha någon bokstav fel vid första försöket, därefter försökte jag med resten av lösenorden jag använder) och då fick jag meddelande om att någon (jag, gissade jag) försökte "använda" mitt konto och att lösenordsbyte bör vara på tiden. Sedan blev det inget mer om det förrän i dag när jag försökte logga in. Mitt andra klagomål är fortfarande giltigt.

När skedde den här stölden? Edit: Det svarade Siana på.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på Twitch.TV som allra hjärtligast ~tvingar~ mig till att byta lösenord för att jag ~tydligen~ råkade skriva fel lösenord lite för många gånger för ett par dagar sedan men till slut ~ändå~ kunde logga in men sedan dess blivit utloggad och behöver vänta på ett mail som tar sin ~lilla~ tid.

~edit~

Vill klaga på mig själv för jag besitter 0% tålamod.

Pratar du om mailet där de trodde att ditt konto blivit hackat? För det fick jag också. Det fick i princip alla på Twitch, faktiskt.

Amazon's Twitch hacked and personal details have been compromised

Edit: Skit också, jag är för långsam.

Redigerad av Siana
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När personen som sitter intill fönstret på bussen/vagnen inte skickar någon signal att dem ska gå av utan bara reser sig helt plötsligt. :angry::angry::angry:

Är inte det en tillräcklig signal? Bara att "Jaha" och resa sig upp och släppa ut personen? Eller behöver du en knuff, en blinkning, en rörelse eller kanske ett kodord? :shifty::naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte det en tillräcklig signal? Bara att "Jaha" och resa sig upp och släppa ut personen? Eller behöver du en knuff, en blinkning, en rörelse eller kanske ett kodord? :shifty::naughty:

Man kan ju i alla fall försöka visa att man ska gå av istället för att bara sitta och stirra ut genom fönstret och sen helt plötsligt skjuta iväg som en raket när vagnen stannat. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker öppna de olika jackorna i egna flikar. :(

https://stayhard.se/jackor?page=2&sort=news

IE user confirmed Kappa :naughty:

Är inte det en tillräcklig signal? Bara att "Jaha" och resa sig upp och släppa ut personen? Eller behöver du en knuff, en blinkning, en rörelse eller kanske ett kodord? :shifty::naughty:

Att se ut som en ung vit arg man räcker gott och väl för att pöbeln ska väja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...